הכינו ארנקים

צפו: שני הלהיטים שכבשו את ילדי ישראל

בעבר ה'יו יו' והגוגואים שלטו בעולם המשחקים של הילדים, אך הילדים של היום משוכללים יותר. אחד מהצעצועים המדוברים של היום יכול לעלות "רק" עשרות שקלים, אבל יש גם שעלותו אלפי ש"ח (משפחה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
ספינרים (צילום: All3DP)

קבלו את שני המשחקים שכובשים לאחרונה את השוק כשילדים רבים מאד עושים בהם שימוש, ה'ספינר' שחדר לכל פינה וה'הוברבורד'.

כשהיינו ילדים ה'יו יו' היה הלהיט ולא היה ילד שלא הקפיץ את עיגול הפלסטיק (או הסיליקון למהדרים) בידו. ה'ספינר' הוא ה'יו יו' של הילדים של היום.

ה'ספינר' הפך ללהיט בלתי מוסבר בקרב הילדים, מדובר בסך הכל בחתיכת פלסטיק היושבת על כעין ציר (לאגר) וניתן לסובב אותה במהירות ולבצע איתה פעלולים. מתברר כי המשחק התחיל בכלל כצעצוע שפותח במיוחד עבור ילדים שסובלים מאוטיזם ומהפרעות קשב וריכוז. הפעולה המוטורית והחזרתית של המשחק בספינר מסייעת לילדים אלה, שלעתים סובלים מהתפרצויות זעם או מטיקים, לשמור על ריכוז ולהישאר רגועים.

אלא שמהר מאוד התברר שהשימוש בספינר הוא לא פחות מהנה גם עבור אנשים רגילים. וכך קרה שצעצוע של אוטיסטים הפך להיות הדבר הכי לוהט היום בקרב הילדים.

מחיר ה'ספינר' מתחיל ב-15 שקלים ומגיע עד ל-150 שקלים לדגמים מובחרים שמנצנצים מאירים או מסתובבים לדברי היצרנים טוב יותר.

בעלי חנויות משחקים מדווחים על בהלה ל'ספינר' ועל מחסור, "כל כמות שיביאו לנו נצליח למכור" אומרים המוכרים. "הזמנתי מהונג קונג עשרת אלפים יחידות", מספר אחד מהם ל"כיכר השבת", "לפי הביקוש שיש עכשיו אני אעיף אותם בקלות".

האטרקציה השנייה היקרה יותר וגם המסוכנת יותר היא ה'הוברבורד', מדובר במעין סגווי רק בלי ידית האחיזה ביד, ה'הוברבורד' הוא צעצוע די מסוכן והאמת לא מותאם כל כך לילדים, ה'הוברבורד' מופעל באמצעות סוללה ומסוגל להגיע למהירות של עד 12-13 קמ"ש.

ה'הוברבורד' יודע לזהות באמצעות חיישנים את תנועת הגוף של הרוכב לייצב ולהסיע את כלי הרכב על פיהם. בשל המהירות הלא מבוטלת שלו כל נפילה יכולה להיות מסוכנת ולפצוע את הרוכב ולכן צריך לחשוב כמה פעמים האם הוא מתאים עבור מי שאתם רוכשים עבורו את המכשיר.

מחיר הצעצוע לא זול ומתחיל בכאלף מאתיים שקלים ומגיע עד לארבעת אלפים ש"ח לדגמים איכותיים יותר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר