בתהליך הקצנה?

התכנים בטקס יום העצמאות לא מתאימים לילדי גני חב"ד

לראשונה ילדי גני חב"ד בקרית מלאכי לא ישתתפו השנה בטקסים של יום העצמאות, בשל הנחיה גורפת בענין שהעביר הרב ירוסלבסקי לכל הגנים. חלק מההורים זועמים (חרדים)

אילוסטרציה (צילום: שניאור שיף )

גני הילדים של חב"ד בעיר קרית מלאכי לא יטלו השנה חלק בטקס יום העצמאות הנערך כמידי שנה בעיר. ההחלטה על כך התקבלה בתום פגישה שהתקיימה עם רב חסידות חב"ד בעיר הרב ירוסלבסקי.

בפגישה בה השתתפו גם מנהל מחלקת החינוך מיכאל שטרית ורכזה הגנים שולמית הדר, הבהיר הרב ירוסלבסקי כי בשל התכנים בטקסים הללו, ילדי הגנים של חב"ד לא יוכלו להשתתף בהם.

יצוין, כי בעבר כל הורה עשה כטוב בעיניו וההחלטה האם להשתתף באירועים מסוג זה היתה נתונה בידיהם של ההורים.

בדפי פייסבוק מקומיים של העיר קריית מלאכי מתנהלים בשעות האחרונות דיונים על ההנחיה הגורפת. חלק מההורים זועמים עליה וקובלים על כך, אולם חלק אחר דווקא מצדד בהנחיה וטוען כי הסיבה להדרה מהאירועים היא חוסר הצניעות שם.

העימות בין הפלגים השונים בחב"ד רק נמשך ומתגבר. רק השבוע נחשף ב"כיכר השבת" כי וועדה שהוקמה בכפר חב"ד תצמצם את כוחו של רב הכפר הרב מאיר אשכנזי.

אתמול (רביעי) נחשף, כי חמיו של רב הכפר רבה של קרית מוצקין הגאון הרב דוד מאיר דרוקמן, יצא להגנת חתנו ונשמע אומר בהקלטה כי כפר חב"ד הוא "מרכז גדול לפורקי עול ושורש למרידה בעניינים של הרב'ה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר