בחירות מקדימות

נפתלי בנט נבחר שוב לראשות הבית היהודי

כצפוי ניצח שר החינוך בבחירות המקדימות של הבית היהודי. בנט יכול להיות מרוצה כשזכה ברוב מוחץ של 80.3% מקולות המצביעים בבחירות מול מתחריו האנונימיים למדיי (פוליטי)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: רועי אלימה, פלאש 90)

יו"ר הבית היהודי, שר החינוך נפתלי בנט, זכה אתמול (ה') ברוב מוחץ של 80.3% (12,600 קולות) בבחירות על ראשות המפלגה. למקום השני הגיע יונתן ברנסקי שזכה ל- 12.2% מהקולות והרב יצחק זאגא זכה ל-7.47% מהקולות. בנט אמר לאחר בחירתו: "היום הנחנו את אבן הפינה בדרך להנהגת המדינה".

לא מדובר בהפתעה, היה ברור שבנט ינצח בבחירות אל מול מתחריו האנונימיים יחסית, אך הפרשנים סברו כי ניצחון עם פחות מ-70 אחוז מקולות המצביעים היה מראה על ירידה משמעותית בכוחו במפלגה. מסתבר שבנט שהתמיכה בו ירדה בשנים האחרונות מתחיל להחזיר את אמון המצביעים בו.

אחוז ההצבעה בבחירות אתמול היה נמוך יחסית, 15,701 מתוך 30,734 (50.67%) בעלי זכות הצבעה הצביעו ב-68 קלפיות ברחבי הארץ. "אנחנו יוצאים מכאן למסע שבסופו נגיע להנהגת מדינת ישראל, המהפכה תמשיך בזכותכם", אמר בנט לאחר פרסום התוצאות. "אני מודה לבוחרי הבית היהודי על הזכות שניתנה לי להוביל את המפלגה לבחירות הבאות, ועל כך שבחרו להמשיך את המהפכה. זוהי משימה כבדה".

"הבחירה היא לא בי, הבחירה היא בדרך, בדרך של לשמור על ביטחון ישראל ללא פשרות, לשמור על הזהות היהודית שלנו, לשמור על אחדות ולפתוח את שורות המפלגה. כל מי שמאמין בערכים שלנו, הבית הזה שלו. יש בבית שלנו חדר לכל אחד", אמר בנט המרוצה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר