המסר השבועי של הרב ניר בן ארצי

לחיזבאללה ונסראללה נגמר הכוח, חסר לו הרבה תחמושת ונשק ולא רוצה להתעסק עם ישראל. יש התחלת מרד בצבא חיזבאללה ונסראללה לא בוטח בהם (המסר השבועי)

תאיר נרי | כיכר השבת |
(צילום: תאיר נרי)

הקדוש-ברוך-הוא, מלך מלכי המלכים, אב הרחמים, מביט מן השמיים על כל העולם ורואה שבלעדיו אין קיום לעולם. בלי עזרה של הקדוש-ברוך-הוא אין קיום לעולם! כולם בפאניקה, פחדים וחרדות, בלבולים וסיבוכים, לא יודעים מה יילד-יום ויחד עם זה חושבים שהם יכולים לעשות הכל, מייצרים טילים, מטוסים, נלחמים ומאיימים זה על זה - שכחו שיש בורא לעולם, שכחו שהקדוש-ברוך-הוא יכול להפוך את חומר הנפץ הגרעיני של טילי האטום - לקמח!

הטיל ששלח קים, מנהיג צפון קוריאה, שהתפוצץ במהלך השיגור - בורא עולם פוצץ! הטיל ששלחו הרוסים לפני כמה חודשים, הטיל הטוב ביותר להפלת מטוסים, גם הוא התפוצץ. זו לא טעות אנוש, בורא עולם פוצץ את הטילים! בורא עולם מראה לבני האדם שהוא קובע מה יהיה או לא יהיה, אז יהודים יקרים, למה לשכוח את הקדוש-ברוך-הוא? הטכנולוגיה מתקדמת ובמקום להידבק יותר בקדוש-ברוך-הוא, מתרחקים ממנו? הכל הפוך? בורא עולם יכול לשתק את כל הלוויינים ולהחשיך את כדור הארץ לגמרי באלפית השנייה, במהירות האור. אנשים נכנסים לשאננות ושוכחים מי ברא את העולם, שוכחים שממנו מתחיל הכל וממנו מסתיים. כל מדינה שיש לה אטום ומטוסים חושבת שהיא מעל כל העולמות.

בבקשה מכם יהודים יקרים, לא לשכוח שיש אבא בשמיים ששומר ומגן על ארץ ישראל הקדושה והיהודים שבה. בורא עולם הוא מחייה והוא ממית, הוא מעשיר והוא מוריש. האטום והאיומים לא יעזרו לקים מנהיג צפון קוריאה, ולא לאף אחד אחר בעולם.

אין פחד, בורא עולם אומר: לא תהיה מלחמת עולם שלישית, לא יהיה אטום ולא אינתיפאדה שלישית - יהיה משיח שייצא לאור בפרהסיה, בניית בית המקדש השלישי ותחיית המתים!

ישמע העולם טוב: הקדוש-ברוך-הוא, הוא שמנהל את העולם, בחר ביהודים שיגורו בארץ ישראל! כל מדינה, ראש ממשלה או נשיא בעולם, שרוצים להפריע את מנוחת היהודים בארץ ישראל או לקחת חלקים מארץ ישראל, בורא עולם יכה אותם מכות קשות ביותר.

רוחות קשות ביותר מנשבות בעולם, רוחות חזקות וקשות ביותר, שמעיפות הכל בנוסף לרעידות האדמה, האש והשיטפונות. בורא עולם הֵרִים הרבה כוח לזעזע את כדור הארץ.

ההתבוללות מוסיפה שנאה בעם ישראל שבארץ ישראל ובכל העולם. יהודים שחיים עם גויים – יגיירו אותם כהלכה ויתחתנו, אם רוצים שהם יקבלו נשמה משמיים. לא להגיד 'אנחנו מודרניים', מודרני זה מרד נגד הקדוש-ברוך-הוא. מי שלא מקיים את עשרת הדיברות הוא נגד הקדוש-ברוך-הוא.

היהודים שגרים מחוץ לארץ ישראל, בורא עולם התחנן לפניכם המון פעמים לעלות לארץ ישראל עכשיו, דחוף! יש לכם הזדמנות לעלות עכשיו עם רכוש גדול, כמו שיצאו ממצרים ברכוש גדול. היום זה אותו דבר בדיוק, יותר מבדיוק. היום תצאו ברכוש גדול, אבל אם לא תצאו, בעוד כמה זמן יגרשו אתכם האנטישמיות, דאע"ש, הפליטים והמסתננים, תרצו או לא תרצו. מכל העולם יגרשו אתכם, ייקחו מכם בתים ורכוש ותבואו לארץ ללא רכוש. נשארתם בגלל הרכוש - התיקון שלכם שתעלו באפס רכוש, רק כדי לחיות ולנשום. תרשמו את מה שכתוב פה על הקיר בבית.

ברוב העולם "עשיו שונא ליעקב", יש שנאה ורוע כלפי יהודים, אף גוי לא אוהב יהודי, אז כדאי לעלות לארץ ישראל הקדושה ולא להאמין להם. תבינו טוב יהודים: ארץ ישראל הקדושה היא כמו עורו של צבי, מפתחת, מתפתחת, נמתחת והתפתחותה מוסתרת מעין-אדם. יש פרנסה בארץ ישראל הקדושה, יש אוכל, יש הגנה לכל היהודים שעל פני כדור הארץ שיבואו לגור בארץ ישראל. ארץ ישראל היא הראשונה בעולם בכלכלה, בצבא, בטכנולוגיה, במדע ורפואה, באהבה, שלום, אחדות ורחמים. ארץ ישראל היא היחידה בעולם שהקדוש-ברוך-הוא נמצא בה – בתוכה!

רוסיה, פוטין מראה לכולם שהוא במזרח התיכון. פוחד שארה"ב תיקח את סוריה ואז כולם יהיו כפופים לארה"ב. ארה"ב זה כסף ואוכל ורוסיה זה נשק ותחמושת. פוטין לא רוצה לזוז מסוריה.

ארה"ב, הקדוש-ברוך-הוא בחר את טראמפ כדי שיעזור לארץ ישראל בלבד. טראמפ רוצה לעשות סדר בעולם כולו. אם טראמפ לא יעשה חשבון למפריעים לארץ ישראל, יעזור כל כולו לארץ ישראל הקדושה ויבוא לקראתה בכל המובנים - יקבל סייעתא דשמיא, כל תוכניותיו לסֵדר בעולם יצליחו ויהיה מוגן ושמור. ברכה והצלחה תהיה בכל מעשי ידיו ויבוא יום שתהיה לו זכות גדולה שיקבל מבורא עולם.

טראמפ אומר לממשלת ישראל תעבדו בשקט - אעזור בשקט, דיבורים מפריעים לתוכניות. כל הסמוי מן העין מוצלח ויש בו ברכה.

עיראק מתה. סדאם חוסיין שלח טילים לישראל שהפכו בדרך מטילים כימיים לקמח. עשה רעש, הבהיל מדינה שלמה, הבהיל מיליוני בני אדם - ולא קרה כלום. נקמנותו של בורא עולם מחקה את עיראק מעל פני כדור הארץ. עיראק נגמרת, נחרבת ונגמרת.

סוריה, תמשיך להיהרס, להרס ולהרס, עד שלא יהיה לה גב, לא עמוד שדרה ולא מוח. יש תוהו ובוהו בסוריה, כל המטוסים, הטילים והחיילים מהעולם כולו, מתאמנים בסוריה.

צפון קוריאה, קים מאיים ומפחד פחד מוות לעשות טעות. אם יעשה טעות - קוריאה תימחק. קוריאה תימחק מאנשים ששונאים את קים, יש לו אויבים בתוך קוריאה עצמה והם שמחזיקים את הטילים המסוכנים ביותר בעולם. תכניותיהם לפוצץ את הטילים בתוך קוריאה עם כל התושבים. לכן קים פוחד לטעות איתם, הוא מפגין איום וכוח כי הוא מחפש כבוד, כבוד זה החיים שלו.

תורכיה, לא יעזור לארדואן כלום. דאע"ש, המחבלים והמורדים שנמצאים בתורכיה, רוצים לעשות מרד ומהפכה נגד ארדואן.

מצרים, סיסי רוצה להתפטר, לא יודע מה לעשות. הצבא המצרי מתמוטט במדבר סיני. לחיילי צבא מצרים היה 'בית הבראה', לא התאמנו כמו שצריך מאז שנת 1975 ועד עכשיו, וגם רעבים ללחם. פתאום כשהם צריכים להילחם בדאע"ש, במוסלמים הקיצוניים ובחמאס, נהרגים מהם המון. סיסי נכנס למערבולת קשה, אף מדינה לא יכולה לעזור לו, לא רוסיה ולא ארה"ב. מכל הכיוונים מאיימים עליו.

לחיזבאללה ונסראללה נגמר הכוח, חסר לו הרבה תחמושת ונשק ולא רוצה להתעסק עם ישראל. יש התחלת מרד בצבא חיזבאללה ונסראללה לא בוטח בהם. למה כל זה? כי סוריה מתרסקת ומתרסקת מול הפנים ואין לו לא גב, לא ראש, לא זנב ולא רגליים שיחזיקו אותו. כל מה שמגיע מאיראן מתפוצץ בדרך.

לבנון רוצה שקט, לא מעניין אותה אף אחד.

אבו מאזן, תשעים אחוז מהכסף שמגיע, הוא מעביר לחשבונו הפרטי, לילדיו ולמשפחתו. כנ"ל החמאס, הם לוקחים כספים לעצמם, למנהיגים הבכירים ולמשפחותיהם ועשרה אחוז זורקים למסכנים.

צרפת הולכת ומסתבכת מיום ליום, כל מה שקורה יותר גרוע מגרוע, והעיקר שבעיקרים – תסבוכות עם הבחירות. האדמה מבעבעת ויהיה בלאגן גדול בצרפת.

החמאס ממשיך לעבוד במנהרות, מחכה לזמן המתאים.

חלק מערביי ישראל נמצאים בקשר חזק עם החמאס. הסיבה לכך היא שערבים מארץ ישראל מתחתנים עם ערביות מרצועת עזה ומזרח ירושלים ונוצרת שותפות ביניהם. החיבור ביניהם יוצר שנאה נגד היהודים בישראל.

בחברון יש עוד הרבה מחרטות, מגלים אחת, הם מייצרים שלוש.

במזרח ירושלים, נמצא ראש הנחש שעושה להם שטיפת מוח, שולח לדקור בסכינים יהודים חפים מפשע ואח"כ מספרים שאלֶה חולי-נפש, שקר אחד גדול.

איראן פוחדת פחד מוות מישראל, פוחדת מארה"ב ומרוסיה, אז מתחברת איתן.

אבא שבשמיים אומר לעם ישראל: צריכים להודות בכל מצב, טוב או רע. בכאב, עצב או שמחה - להודות לקדוש-ברוך-הוא, שעושה רק טוב ולטובתנו. לא כל היהודים מבינים שהקדוש-ברוך-הוא רוצה רק את טובתם. רוצה שיהיו כולם בארץ ישראל, כדי שיוכל לשמור על היהודים ועל אדמת הקודש, ארץ ישראל - פתח השמיים. הקדוש-ברוך-הוא לא רוצה שיגיע הזמן שיהודים יצעקו לו ממצוקותיהם. כואב לקדוש-ברוך-הוא שלא מאמינים לאזהרות שנותן בישראל ובעולם.

הקדוש-ברוך-הוא אומר ליהודים: בניי היקרים, משיח נמצא ולא בגדתם בי! להמשיך כמו אבותיכם לקיים את עשרת הדיברות. לא להתבולל. למרות הבחירה החופשית שנתתי לכם, לפעול כמו שהקדוש-ברוך-הוא אוהב. בורא עולם מצמיח את המשיח עוד מרחם אימו, ומלמד אותו את הלכות העולם. כולם יודעים ומכירים את המשיח. את נשמתו של המשיח – אף אחד לא רואה, נשמתו של משיח פועלת בישראל ובעולם כולו, מקיפה את גבולות ישראל, שומרת ומגינה סביב ארץ ישראל. משיח פועל ועובד ושייך לקדוש-ברוך-הוא ישירות. הקדוש-ברוך-הוא נותן לו לפעול בחו"ל ובישראל. משיח מגונן, שומר וקנאי על היהודים!

באדיבות: אתר "תאיר נרי"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר