טלטלה ב"ישראל היום"

עמוס רגב פורש; בועז ביסמוט מונה לעורך

טלטלה במערכת החינמון הגדול בישראל "ישראל היום", עם פרישתו של העורך הראשי עמוס רגב שערך את העיתון מהקמתו ב-2007. בועז ביסמוט מונה לעורך החדש (ברנז'ה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
עמוס רגב (צילום: משה שי, פלאש 90)

כיסאות מוזיקליים במערכת החינמון הגדול במדינה - "ישראל היום". בתום ישיבת הנהלה שהתקיימה אמש (מוצאי שבת) והוגדרה כסוערת הוחלט כי העורך הראשי של העיתון, עמוס רגב, יתפטר מתפקידו כעורך ויעביר את המושכות לעורך חדשות החוץ - בועז ביסמוט. רגב ימשיך לכתוב בעיתון כ"עורך המייסד".

לא פורסמו הסיבות שעומדות מאחורי המהלך, אך רבות דובר בחודשים האחרונים על סיקור פחות חיובי לו זוכה בעיתון ראש הממשלה נתניהו.

לאחר הישיבה, רגב יצא אל עובדי העיתון והודיע להם כי הוא מסיים את תפקידו לאחר עשור בראשות העיתון.

את הקריירה העיתונאית שלו החל רגב בעיתון "ידיעות אחרונות", ושימש כראש מערכת החדשות ולאחר מכן כעורך הראשי של עיתון "מעריב". לעיתון "ישראל היום" הגיע רגב בשנת 2007, עם הקמתו ומאז שימש כעורכו הראשי.

במערכת העיתון השתדלו לצייר את הפרידה בצורה נעימה. בטור הפרידה, עליו חתומים בעלי העיתון, מירי ושלדון אדלסון נאמר, "עמוס חברנו היקר, לפני כעשור קיבלת על עצמך, באחריות רבה את תפקיד העורך הראשי של "ישראל היום", עיתון חדש - שנולד מתוך הצורך לתרום לשיח הדמוקרטי הישראלי ולהביא לציבור הקוראים שלא באו לידי ביטוי עד אז בעיתונות הישראלית".

"אנו מכבדים את רצונך לפרוש מהתפקיד ומבקשים ערב יום הזיכרון והעצמאות של מדינת ישראל להודות לך יחד עם קהל הקוראים הגדול והנהדר שלנו על העבודה הנפלאה שלך".

בועז ביסמוט. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

כאמור, את מקומו של רגב ימלא בועז ביסמוט שהחל את הקריירה העיתונאית שלו ככתב לענייני ספורט ב"מעריב", ובהמשך שימש ככתב וכעורך במדורי הספורט והכלכלה בעיתון. החל משנת 2008 שימש ביסמוט כעורך חדשות החוץ של "עיתון ישראל היום", ובמקביל לכך גם בפרשן וככתב של העיתון. בנוסף לקריירה העיתונאית שלו, ביסמוט כיהן כשגריר ישראל במאוריטניה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר