פורד מוסטאנג רכב הספורט הנמכר ביותר

רכב הפורד מוסטאנג הוכרז כרכב הספורט הנמכר ביותר בארה"ב-50 השנים האחרונות ובשנה האחרונה גם בעולם כולו כשהוא נמכר ב-140 מדינות ברחבי העולם (חדשות רכב)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

פורד מוסטאנג, הוכרזה כמכונית הספורטיבית הנמכרת ביותר בארה"ב ב-50 השנים האחרונות, היא גם הספורטיבית הנמכרת ביותר בעולם בשנת 2016. אחרי שנמכרה במשך שנים אך ורק בשוק האמריקאי, כיום משווקת פורד את הדור השישי לדגם האגדי בלא פחות מ-140 מדינות ברחבי העולם לא כולל ישראל בה מחירי הרכב גבוהים כל כך בשל המסים.

המוסטנג הוצגה לראשונה ב-1964 ונחשבת לרכב איכותי במחיר נמוך יחסית לרכבי יוקרה. המוסטנג הנוכחית שהוצגה בסוף 2013 עברה את מסכת השינויים הגדולה ביותר בתולדות הדגם, הפכה מודרנית יותר וממילא מתאימה לתחרות בשוק הרכב הבינלאומי.

בגרסת הבסיס היא מציעה מנוע ארבעה צילינדרים מוגדש בנפח 2.3 ליטר, ובסתיו צפוי להתחיל שיווקה לאחר מתיחת פנים המטפלת גם בנושא אבזור הבטיחות. צעד חשוב נוכח הכישלון במבחני הריסוק של יורו NCAP שיכולים לפגוע במכירות הדגם המצליח.

לדברי הודעת היצרנית, ב-2016 נמכרו יותר מ-150 אלף מוסטאנגים ברחבי העולם, כ-45 אלף מתוכן מחוץ לגבולות ארה"ב. המוסטאנג זכתה לביקושים גבוהים גם בשוק הסיני הענק ובאופן מפתיע גם בשוק הגרמני שבאופן מסורתי מעדיף תוצרת מקומית. שווקים נוספים בהם המוסטאנג היא הדגם הנמכר ביותר בקטגוריה כוללים את דרום אפריקה, סעודיה ואיחוד האמירויות.

עד היום נמכרו יותר מ-9 מיליון מוסטאנגים מאז יציאתו לשוק לפני 50 שנה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר