הפרובוקציה תועדה

המצלמה חשפה: מאחורי הקלעים של שבירת הדגל בב"ב

מצלמות האבטחה שמוצבות בבני ברק חושפות את הרגעים של "שבירת" דגל ישראל בידי "חרדים", כשלאחר הסצינה הם נראים חוזרים למקום ומשוחחים עם הכתב • ומה אומרים ב'רשת'? (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות 'קוריץ מערכות אבטחה')

ארבעה ימים לאחר הסרטון של 'רשת' בו נראים 'חרדים חוטפים' את דגל ישראל מידיו של הכתב גיא הוכמן ושוברים אותו, האמת נחשפת באמצעות מצלמות אבטחה המוצבות במקום.

לאחר הטענות כי מדובר בסרטון מבוים שנועד להכפיש את הציבור החרדי, מצלמות האבטחה של 'קוריץ מערכות אבטחה', שממוקמות ברחוב חושפות לכאורה כי אכן הסרטון מבוים, כפי שטענו "חוטפי" הדגל, כאשר לאחר 'החטיפה' הם נראים חוזרים אל המקום ומשוחחים עם הכתב הוכמן.

באתר 'מזבלה' פורסמו תיעודי מצלמות האבטחה מהמיקום בו בוצעה 'החטיפה'. בצילומים ניתן לראות כי ב'רשת' בחרו לערוך את הסרטון ולא להראות את הרגעים שאחרי שבירת הדגל, כאשר שני החרדים ניגשים להוכמן ומשוחחים איתו "בשיחה שנראית נעימה ומחוייכת" ולפי עדי ראייה אף התחבקו.

שוברי הדגל עצמם טענו בראיונות לכלי התקשורת כי אמנם הם טעו בכך ששיתפו פעולה, אך לטענתם, הם התבקשו לקחת חלק בסרט קומי ולכן הסכימו לשתף פעולה.

יצוין כי לאחר שב'רשת' התעקשו במהלך כל סוף השבוע כי הסרטון מקורי ולא מבוים, היום הם כבר נשמעים אחרת: "אנו מתנצלים בפני כל מי שנפגע מהסרטון אשר אינו עומד בקנה אחד עם ערכי רשת. זו הסיבה שהחלטנו להסירו לאלתר שעות ספורות לאחר שעלה. מאז המקרה אנו עושים את כל הבדיקות הפנימיות בכדי להבין לעומק את פרטי האירוע ונפעל בהתאם".

מנחם טוקר, המגיש תוכנית ב'רשת', טען היום באשר לסרטון כי "אם דני רופ טעה בתחזית מזג האוויר והשלג התעכב ביומיים, אי אפשר לזעום על מגיש המהדורה שנתן לו במה. כך עובד ששגה וחטא בהסתה גם אם במזיד, הוא מייצג קודם כל את עצמו".

"אני עד שאין ב'רשת', ולו קמצוץ של רצון לפגוע או להסית כנגד המגזר אלא להיפך", קבע טוקר וביקש, "נסו לבצע את ההפרדה בין המעשה לבין המעסיקים שמיהרו להסיר את הסרטון. בואו נרבה אהבה בינינו ונזכור שדרך ארץ קדמה לתורה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר