מביך במיוחד

17 הפסנתרים שילוו את ישי ריבו... מדומים

הזמר ישי ריבו יופיע בטקס הדלקת המשואות בהר הרצל עם שירו "תוכו רצוף אהבה", כשעל פי התכנית הוא ישיר אותו בליווי 17 פסנתרנים, אלא שמתברר כי הכל הצגה (מוזיקה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
מתוך החזרות (צילום מסך דף הפייסבוק של ישי ריבו)

הזמר והיוצר ישי ריבו נבחר להופיע בטקס הדלקת המשואות מחר בערב (שני), שם יבצע את הלהיט המצליח שלו 'תוכו רצוף אהבה' יחד עם 17 פסנתרנים, שעל פי דברי המארגנים הגיעו מבתי הספר למוזיקה 'רימון' החילוני ו'מזמור' הדתי.

17 הפסנתרים הלבנים המבהיקים הוצבו ונראו בחזרות המקדימות, אלא שמתברר כי המציאות הרבה פחות נוצצת.

מתמונה שחשפה שירה הדס נקר, עיתונאית ב'כאן' (התאגיד החדש) בחשבון הטוויטר שלה נראית ראיה מפלילה, לכך שהפסנתרים המושקעים הם בכלל דמי בלבד.

בתמונת קלוז אפ על קלידי הפסנתרים, שאותה קיבלה נקר לדבריה, היישר מאחד מחבריה שנכח בהכנות לטקס המתקרב, נראה קליד נוסף שאינו מזוהה, בין ה-סי ל-דו וחושף את האמת העירומה. ניתן גם לראות את שאר הקלידים העקומים שלא ניתן לנגן עליהם בשום מקרה.

גילו את התוו השמיני? הציוץ המפליל

לדבריה של נקר בטוויטר, מסתבר כי גם 17 הפסנתרנים שהובאו מבתי הספר הנחשבים למוזיקה 'מזמור 'בגבעת וושינגטון ו'רימון' ינגנו רק למראית עין וחלקם אפילו לא מנגנים בפלייבק, או יודעים לנגן על פסנתר בכלל אלא רק בכלים אחרים.

הפקת הטקס לא אישרה את הפרטים המביכים אודות 17 הפסנתרים או יותר מדויק הדמוי פסנתרים, למרות שגורמים הקשורים להפקה אישרו ל'כיכר השבת' כי אכן מדובר בפסנתרים לא אמתיים. למרות ההצגה, לישי ריבו עצמו ובכלל למוזיקה היהודית מספיקה העובדה שהוא מופיע בטקס המרכזי של מדינת ישראל כזמר מרכזי עם השיר המקסים שכבש את אוזני המאזינים מכל הגוונים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר