האברך החרדי הדליק משואה לזכר אביו הי"ד

אלירן וייצמן, אברך תושב העיר החרדית אלעד, הדליק משואה לזכרו של אביו חיים הי"ד שנרצח בפיגוע טרור. ראש העיר: "אני תמיד עומד נפעם מול עוצמות הנפש של המשפחות השכולות" (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

רבים מתושבי העיר החרדית אלעד השתתפו הערב (ראשון) בטקס יום הזיכרון שנערך בפארק אלעד, בראשות רבני הקהילה הדתית לאומית, ראש העיר וסגניו, מחזיק תיק נפגעי הטרור אברהם בורוכוב ומשפחות שכולות.

במהלך הטקס נאמרו פרקי תהילים ו'יזכור' לזכר הנרצחים בפיגועי הטרור וחללי צה''ל, והחזן חגי ימני הקריא את 'ק-ל מלא רחמים', בליווי הזמר ישי לפידות.

רב הקהילה הדתית לאומית באלעד הרב אברהם נחשון דיבר על גדולתם של ההרוגים על קידוש השם, לאחריו נשא דברים גם ראש העיר ישראל פרוש שאמר כי ''אני תמיד עומד נפעם מול עוצמות הנפש של המשפחות השכולות. חושקים שיניים, מגלים גבורה יהודית, וממשיכים הלאה בעוצמה שקשה למצוא דוגמתה''.

רגע מרגש מיוחד נרשם כאשר עלה האברך אלירן וייצמן, תושב העיר, להדליק משואה לזכרו של אביו חיים הי''ד שנרצח בפיגוע טרור. כמו כן כובד להדליק משואה לזכר חללי צה''ל וכוחות הביטחון נציג הקהילה הדתית לאומית בעיריית אלעד והמשנה לראש העיר מר שי נתן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר