התקפה חריפה

הרב בוארון: 'בצפירה - לא יוצא מהבית, לא לתת פתחון פה'

הגאון רבי ציון בוארון, התייחס בשיחה שמסר ליום הזיכרון וההתקפות התקשורתיות נגד הציבור החרדי ואלו שלא עומדים בצפירה • "התקשורת היא העוינת - מחפשים איזה בחור שהולך בצפירה" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
הרב ציון בוארון (צילום: יעקב כהן - פלאש 90)

הגאון רבי ציון בוארון, מבכירי הדיינים הספרדים, התייחס בשיחה שמסר בפתיחת זמן 'קיץ' ליום הזיכרון וההתקפות התקשורתיות נגד הציבור החרדי ואלו שלא עומדים בצפירה.

לדברי הרב בוארון: "כל הספרדים מאמינים בני מאמינים, מאמינים שכח התורה, הקב"ה מונע את כל החבלות וכל הדברים הרעים וצריך שייראו את זה ולא לתת להם פתחון פה לכל התקשורת ולכל האנטי דתיים, האנשים בעצמם הם לא נגד התורה חס ושלום.

"התקשורת היא העוינת - יום העצמאות, יום הזיכרון - מחפשים משהו, איזה בחור שבשעת הצפירה הולך. לא צריך להגיע לזה, אני בצפירה לא יוצא מהבית, לא לתת להם פתחון פה, כי הם לא מבינים, הם בורים עמי ארצות לא יודעים כלום הם אומרים הנה הבחור הזה הוא נגד המדינה נגד החיילים הוא רוצה שהם ימותו ח"ו - כך הם מפרשים את זה".

הרב המשיך ותקף את התקשורת: "הם במיוחד באים פה למאה שערים לצלם והם עצמם הולכים ומצטלמים, להם מותר, אם הוא יראה חילוני לא יהיה אכפת לו, כל הקושיה זה רק על בחורי ישיבה, הם כמו קליפות, אם יש משהו מזוהם הזבוב מיד יגיע".

"אני הייתי בבית הדין 30 שנה", סיפר הרב לתלמידי הישיבה, "כשהייתי בבית הדין בצפת בא אחד מהקיבוצים של השומר הצעיר כדי להתגרש אצלנו, אחר כך הוא בא לשוטר שהיה שומר אצלנו, ואמר לו: 'אני אגיד לך, לא חשבתי שבית הדין זה כך, מתייחסים בכבוד, אמרו לנו דברים אחרים לגמרי, עכשיו אני רואה אחרת לגמרי, כל פעם שאני בא לבית הדין אני מתקרב יותר לדת'".

הרב הוסיף: "היה פעם שהבעל נתן גט לאישה, ולאחר שהוא נתן לה את הגט והיא קיבלה, האישה אומרת: 'זהו נגמר?', אמרתי לה: 'זהו, מה את רוצה עוד?', היא אמרה: 'אמרו לי שהבעל יורק על האישה, ואני הכנתי בפה רוק להחזיר לו', זה מה שאומרים להם.

"היה גם מעשה בעוד אישה מבוהלת. אמרתי לה: 'מה קרה?', והיא אמרה: 'שמעתי שאחרי הגט הבעל לוקח נעל וזורק את זה בכל כוחו על האישה'. מסכנים מה הם אשמים, אנשי התקשורת הם מהחוגים של האנטי דתיים וגם הם לא אשמים כי זה מה שקיבלו מרבותיהם...".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר