"הקשר הנצחי"

החיילים החרדים זוכרים - לובשים בגאון את מדי הצבא

בחיל האוויר התכנסו מאות חיילי שח"ר כחול לאמירת תהילים ומשניות לצד תכנית אמנותית ווקאלית והרצאה מאב שכול: "הוכחה לנצחון על אויבנו היא שאנו החרדים כאן בגאון לובשים את מדי צה"ל" (חרדים במדים, שיווקי)

לובשים בגאון את מדי הצבא. אילוסטרציה (צילום: Yonatan Sindel/FLASH90)

החיילים החרדים זוכרים - בחיל האוויר התכנסו מאות חיילי שח"ר כחול לאמירת תהילים ומשניות לצד תכנית אמנותית ווקאלית והרצאה מאב שכול.

טקס הזכרון לחיילי שח"ר שהפך למסורת מרגשת התקיים גם השנה בהשתתפותם של מאות חיילים חרדים מחיל האויר. הטקס נערך בהשתתפותם של קצינים בכירים, חיילים, נגדים וקצינים חרדים מחיל האוויר, אגף כח אדם ומשרד הבטחון.

בפתח הטקס נלמד פרק משניות לעילוי נשמת הקדושים על ידי רב חיל האוויר הרב סא"ל ליאור ברדע לאחר סיום הלימוד סיפר הרב ברדע על שני חיילים אשר שירתו בצבא ההגנה לישראל בשנת תשי"ט כאשר אחד מהם הוא אביו שאיבד את חברו בגבול הצפון באותן השנים.

בין הנואמים היה האב השכול אורי אורבך שריגש וריתק את הקהל כשדיבר על בנו ארז אורבך הי"ד. ארז נהרג בפיגוע הדריסה בטיילת ארמון הנציב בירושלים בחודש ינואר כאשר בן עוולה נסע עם משאית לעבר קבוצת צוערים והרג את חלקם. אורי סיפר על המאמצים של בנו ארז הי"ד להתגייס לצבא על אף הקשיים והעלה על נס את ערך הדבקות במשימה והתגברות על כל מכשול.

סיכם את הטקס בדברים נרגשים ראש מדור שח״ר כחול סרן יוסי בוארון שאמר לנוכחים כי הוכחה לנצחון על אויבנו היא שאנו החרדים כאן בגאון לובשים את מדי צבא ההגנה לישראל - את הקשר הנצחי בין כל חלקי העם, טף אויב ומתנכש לא יוכל להתיר.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר