ביום הזיכרון

ערבים ישראלים הביעו תמיכה במחבלים

בעיצומו של יום הזיכרון לחללי צה"ל ונפגעי פעולות האיבה קיימו עשרות ערבים ישראלים הפגנת תמיכה בירושלים במחבלים הכלואים בישראל ושובתים רעב (חדשות, בארץ)

כוח משטרה בעיר העתיקה בירושלים (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

כמה עשרות אזרחים ערבים ישראלים תושבי מזרח ירושלים קיימו היום (שני) תהלוכה בעיר העתיקה בירושלים בה הביעו תמיכה באסירים הביטחוניים השובתים רעב בבתי הכלא בישראל. הצועדים לבשו חולצות ועליהן מודפסות תמונות המחבלים השובתים רעב, הצועדים ניסו לייצר במקום פרובוקציות מכוונת.

כוח משטרה במקום הכריז שמדובר בתהלוכה בלתי חוקית והורה להם להתפנות.

הכוח עצר את אחת המפגינות שזוהתה כמי שארגנה את ההפגנה, הפרה את הסדר ולא נשמעה להוראות השוטרים. יתר המפגינים פוזרו מהמקום בשקט יחסי.

ממשטרת ירושלים נמסר: "המשטרה תמשיך לפעול, למנוע ולסכל כל כוונה או ניסיון לקיים תהלוכה בלתי חוקית תוך ניצול זכות המחאה לביצוע פרובוקציות מכוונות ומתוכננות וזאת בניגוד לחוק".

יצוין כי המשטרה ערוכה היום בכוחות מתוגברים ברחבי העיר ירושלים בשל יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגע פעולות האיבה, המשטרה מאבטחת את עשרות אלפי המשפחות הפוקדות את בית העלמין הצבאי בהר הרצל בירושלים. במשטרת ירושלים מציינים כי המשטרה ממשיכה לפעול למניעת הפרות סדר ולמען בטחון תושבי הבירה ומבקריה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר