נשק רב התגלה ליד ביה"כ היהודי במדריד

קצין הביטחון של השגרירות חשד בכמה עוברי אורח שעברו ליד בית הכנסת בבירת ספרד בו נערך טקס ליום הזיכרון. בבדיקה שגרתית התגלו כלי נשק ותחמושת שהוחבאו (בעולם)

הנשק שנתפס (צילום: משרד החוץ)

אירוע חריג ביותר התרחש אתמול (ראשון) במדריד בעת אירוע יום הזיכרון של השגרירות בבית הכנסת. כמה דקות לפני האירוע אותרו על ידי הקב"ט והצוות 4 עוברי אורח אשר נחשדו בגלל חזותם (אזרחי ספרד, אך ילידי פרו) והעובדה שנשאו מספר קרטונים, חצו את הסמטה המובילה לבית הכנסת והלכו לכיוון בית שכן.

הקב"ט ביקש לעצור אותם לבדיקה. בבדיקה התמימה של המקומיים והקב"ט נמצא אמל"ח רב, אקדחים, סכינים ותחמושת חיה אשר הוסלקו בקרטונים בין הבגדים.

לטענתם, שכרו מחסן סמוך וביקשו להפקיד בו ארגזי הבגדים. לא ברורה עדיין כוונת החשודים ולא ידוע אם התכוונו לפעול כנגד בית הכנסת או שרק העבירו את הציוד למפגעים אחרים שהיו אמורים להגיע למקום.

בחטיבת הביטחון של משרד החוץ ציינו את הנחישות והדבקות של צוות מדריד בראשות הקב"ט אשר הובילו לאיתור האמל"ח בסמוך לאירוע ולבית הכנסת, עכבו את הגעת השליחים, התעקשו מול המקומיים להשלים את הבדיקות ולהרחיק את החשודים. ככל הנראה מדובר באירוע על רקע פלילי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר