"אבל יחיד עשי לך"

חיילי נצח יהודה זוכרים את הנופלים

אמש לעת ערב התקיים בגדוד נצח יהודה טקס לזכר חללי מערכות ישראל. בטקס צבאי מלא הורד הדגל לחצי התורן ונישאו דברים מפי מפקדי הגדוד ובני המשפחות השכולות (חרדים במדים, שיווקי)

חיילי נצח יהודה זוכרים את הנופלים (באדיבות המצלם)

במקביל לטקס הצבאי התקיים שיעור תורה על ידי רב הגדוד, סרן הרב שאול עבדיאל, בירושלים בביתו של החלל האחרון של הגדוד סרן ישי רוסלס ז"ל.

לשיעור הגיעה נציגות של חיילים מכל הגדוד החרדי ואף מפקד הפלוגה המסייעת בגדוד נצח יהודה, הפלוגה אליה היה שייך ישי ז"ל.

רב הגדוד דיבר עם החיילים על הצורך באחדות בין כל חלקי העם דווקא בתקופה הזו של ימי ספירת העומר בהם אנו אבלים על מות תלמידי רבי עקיבא שלא נהגו כבוד זה בזה. בשיחתו הדגיש רב הגדוד את המידה הנפלאה הזו שהיתה בישי זכרונו לברכה שתמיד קיבל את כולם, מתוך חיוך ואהבה.

"יום הזיכרון הוא יום בשבילינו, שאנחנו נזכור ונלמד ממדותיו של ישי, משפחתו לא צריכה יום זיכרון, הם זוכרים בכל יום יום", אמר רב הגדוד לנוכחים.

בין הנאספים בלטו בבגדיהם האזרחיים חיילים לשעבר שהיו תחת פיקודו של ישי ז"ל.

מידי חודש מתקיים שיעור תורה לעילוי נשמת ישי ז"ל בבית הוריו בירושלים. בשיעורים אלו משתתפים מידי חודש חיילים מגדוד נצח יהודה.

ישי רוסלס גדל בישיבות חרדיות והחליט להתגייס לגדוד נצח יהודה, לאחר ההכשרה כלוחם יצא ישי לקורס קצינים קרביים, וחזר לפקד על מחלקת לוחמים בגדוד בו גדל. ישי נפל לפני שנה וארבעה חודשים בתאונת אימונים מצערת בצאלים. יהי זכרו ברוך.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר