"זה לא אני": התקרית המביכה בטוויטר של בנט

חשבון הטוויטר של בנט צייץ בנושא עצרות הזיכרון המשותפות ונתן לגיטימציה ליריקות עליהם. מאוחר יותר הציוץ נמחק ונטען כי לא מדובר בציוץ של השר אלא של סטודנט בלשכה (ברנז'ה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
"זה לא אני, מבטיח" (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)

הטוויטר והפייסבוק מזמן משמשים כמקום ההודעות הרשמי של פוליטיקאים רבים מה שהופך טעויות או ציוצים מביכים בחשבון לבעייתיים. זה מה שקרה היום בצהריים בחשבון הטוויטר הפעיל של שר החינוך, נפתלי בנט, שצייץ כנגד טקסי הזיכרון המשותפים עם פלסטינים אך מחק את הציוץ כמה דקות לאחר מכן.

בציוץ שנשלח מהחשבון של בנט הייתה התייחסות לטקסים ולדיווחים כי המשתתפים הותקפו על ידי פעילי ימין, "אם הדיווח אמת, אני מצפה מאנשים שמתאבלים על רוצחי תינוקות ומפוצצי אוטובוסים שיהיו קצת פחות רגישים ליריקות, דחיפות ומים".

הציוץ נכתב כתגובה לעורכת התכנית 'מה בוער' בגל"צ, נורית קנטי, שפרסמה עדות על האלימות בהן נתקלו המשתתפים בטקסים המשותפים על ידי פעילי ימין קיצוני.

צילום מסך של הציוץ לפני שנמחק

בתגובה לציוץ מהשר בנט כתבה קנטי שניצלה את ההזדמנות לתקוף את בנט: "זה שר החינוך שמקווה שנהיה ראויים לקורבנם. זה יותר מייאש ממה שקרה אתמול. זכותן של המשפחות השכולות להתאבל כרצונן".

כאמור, זמן קצר לאחר מכן נמחק הציוץ של בנט וקנטי עצמה צייצה כי "בלשכת נפתלי בנט מבקשים להבהיר כי ציוצו שנמחק לא נכתב ע"י השר אלא ע״י סטודנט בלשכה שהתכוון לצייץ מחשבונו האישי אך צייץ בטעות מהיוזר של השר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר