"הוא היה באטרף"

שיכור דקר אברכי כולל בנתיבות; 5 נפצעו - "זרקנו עליו סטנדרים"

אדם שיכור נכנס לתוך כולל אברכים בנתיבות ודקר את הלומדים. חמישה נפצעו - אחד מהם בן 70. אברך שנפצע: "זרקנו עליו כל מה שראינו, זה היה מפחיד ומלחיץ". צפו (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-ו' באייר תשע"ז | 02.05.17
זירת האירוע (צילום: חדשות לפני כולם. תמונות: דוברות מד"א)

חמישה פצועים באורח בינוני וקל, חלקם אברכי כולל, מדקירות הבוקר (שלישי) בתוך כולל בעיר נתיבות.

על פי עדי הראיה, אדם שיכור חדר לכולל ודקר מספר לומדים. כתוצאה מכך נפגעו כאמור חמישה - שלושה באורח בינוני ושניים במצב קל. אחד מהפצועים, תושב הקהילה החרדית כבן 70.

מדובר בכולל בראשות הרב חפץ, הממוקם בבית הכנסת בית אברהם שברחוב מלכי ישראל במרכז העיר.

"ישבנו בכולל", מתאר אחד האברכים, "ותוך כדי לימוד אנחנו מתחילים לשמוע צעקות. אנחנו רואים מישהו שחום עור מתחיל לצעוק משהו, אף אחד לא הבין. בינתיים הוא הספיק לדקור אדם מבוגר שישב בכניסה ואחר כך עוד אחד שישב באזור".

"התחיל איתו שלב של מאבק, התחלנו לזרוק עליו כל מה שראינו מול העיניים - סטנדרים, כיסאות - אבל הבחור היה באטרף, בכוח. זה היה מפחיד ומלחיץ".

(צילום: חדשות לפני כולם)

מהתיעוד מהשטח עולה, כי השיכור נפצע אף הוא ופונה באמבולנס אל בית החולים כשהוא שותת דם.

כונן מד"א חובש רפואת חירום יהודה ויצמן שטיפל בפצועים תיאר: "כשהגענו למקום ראינו בבית הכנסת ובתחנת המשטרה הסמוכה את הפצועים כשהם בהכרה וסובלים מפצעי דקירה בפלג גופם העליון. הענקנו להם טיפול רפואי ראשוני שכלל חבישות ועצירת דימומים ופינינו אותם באמבולנסים וניידות טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים סורוקה כשמצבם בינוני וקל. בנוסף טופל במקום גבר כבן 45 שסבל מחבלת ראש שפונה גם כן לסורוקה כשמצבו בינוני ויציב".

מהמשטרה נמסר כי "לפני זמן קצר, התקבל דיווח למוקד מאה של המשטרה על שלושה פצועים בדרגות פציעה שונות שמפונים לבית חולים סורוקה מרחוב מלכי ישראל בנתיבות. השוטרים שהגיעו למקום עצרו את החשוד במעשה, גבר בשנות ה-50 לחייו תושב נתיבות. הרקע לדקירה פלילי, המשטרה ממשיכה בחקירת נסיבות האירוע".

בהמשך נמסר מהמשטרה כי "הרקע לדקירה פלילי, השוטרים שהגיעו למקום עצרו את החשוד במעשה, גבר בשנות ה-50 לחייו תושב נתיבות. המשטרה ממשיכה בחקירת נסיבות האירוע".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר