לראשונה מהתקיפה

דונלד טראמפ וולדימיר פוטין שוחחו על צפון קוריאה וסוריה

נשיא ארה"ב דונלד טראמפ ונשיא רוסיה ולדימיר פוטין שוחחו בטלפון, לראשונה מאז תקפה ארה"ב בסוריה. שני הנשיאים סיכמו על איפוק מול צפון קוריאה ולפעול לסיום המלחמה בסוריה (אקטואליה)

פוטין וטראמפ (צילום: Mark Neyman/GPO/FLASH90, shutterstock)

נשיא ארה"ב דונלד טראמפ ונשיא רוסיה ולדימיר פוטין שוחחו אמש (שלישי) בטלפון, לראשונה מאז תקפה ארה"ב בסוריה, בחודש שעבר, על המתיחות מול צפון קוריאה ועל הלחימה בסוריה.

הקרמלין מסר, כך לפי דיווחי כלי התקשורת ברוסיה, כי פוטין קרא לטראמפ לנהוג באיפוק ולהרגעת המתח בעניין צפון קוריאה, השניים הסכימו לעבוד יחד כדי להביא להתקדמות דיפלומטית מול צפון קוריאה. באשר לסוריה נמסר כי השניים הסכימו שכל הצדדים חייבים לעשות ככל שביכולתם כדי להביא לסיום האלימות בסוריה".

מהבית הלבן נמסר כי שני המנהיגים הסכימו כי המלחמה בסוריה נמשכת "הרבה יותר מדי זמן". כמו כן נמסר כי השיחה היתה "טובה מאוד" והשניים דנו ביצירת "אזורים בטוחים במדינה".

באשר לצפון קוריאה נמסר מהבית הלבן כי טראמפ ופוטין דנו בדרכים לפתור את המצב בחצי האי ובמאבק בחמושים מוסלמים במזרח התיכון.

בנוסף, טראמפ ופוטין דיברו בחיוב על ארגון פגישה ביניהם במהלך ועידת ה-G20 שתתקיים בהמבורג בעוד כחודשיים. כמו כן השניים הסכימו לחזק את הדיאלוג בין שרי החוץ של המדינות, סרגיי לברוב ורקס טילרסון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר