מניפולציות ואכזריות

הצהרת תובע נגד 'אב הבית' שתקף את בנו וילדים נוספים

תושב ירושלים בן 40 ששימש כאב בית בישיבה בעיר נעצר בחשד לתקיפה אכזרית של קטינים. החקירה המקיפה חשפה חשדות לעשרות מקרים - בהם גם תקיפת בנו הקטין (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: פלאש 90)

המשטרה תגיש היום (רביעי) הצהרת תובע ובקשה למעצר עד תום ההליכים כנגד 'אב בית' בישיבה, תושב ירושלים בם 40, שנעצר בראשית חודש אפריל בחשד לתקיפה אכזרית של ילדים ובהם גם בנו בן ה-10.

הפרשייה החלה בחקירה סמויה בשל מידע שהתקבל אודות 'אב בית' בישיבה גדולה במרכז ירושלים, בחשד שתקף באכזריות רבה קטינים במהלך השנה האחרונה ובמסגרתה נאספו ממצאים וראיות הקושרים את החשוד לביצוע המעשים.

החקירה הרגישה הפכה גלויה עם מעצרו של החשוד לפני כחודש במסגרתה נגבו עדויות מקטינים בגילאי 10-17 הלומדים בישיבה ובשיתוף חקירות ילדים וגורמי רווחה, בהם העידו הקטינים על הדרך בה נקשר אליהם החשוד באמצעות מניפולציות שונות שהובילו, עפ"י החשד, לעשרות מקרים במהלך השנה האחרונה בהם עפ"י החשד תקף באכזריות תוך שכופה עצמו ומאיים כי יפגע בהם במידה ויחשפו את מעשיו.

על פי חשג המשטרה, אב הבית נהג לבצע את המעשים הקשים במחסן הסמוך למבנה הישיבה וכן במקומות נוספים בהם גני ילדים השייכים לישיבה. עוד עלה כי עפ"י החשד תקף באכזריות גם את 4 ילדיהם של משפחה המתגוררת בשכנות עמו.

עם התקדמות החקירה, הגיעו החוקרים לקורבנות נוספים ששיתפו פעולה ודיווחו למשטרה על האירועים הקשים. ביניהם גם בנו של החשוד בן ה-10, במהלכה עלה כי עת שהיו בביקור באומן יחד עם קטינים נוספים, תקף אותם החשוד.

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת, והיום הוא יובא לדיון בבית משפט במסגרתו תוגש כנגדו הצהרת תובע ובקשה להאריך מעצרו עד תום ההליכים נגדו.

מהמשטרה נמסר כי "חקירה מאומצת, מקצועית ורגישה שהחלה כסמויה והפכה גלויה הביאה לחשיפת העבירות הקשות שעל פי החשד ביצע החשוד בקטינים בהם בנו תוך ניצול מעמדו.

"המשטרה תנקוט ביד קשה ותפעל כל שביכולתה למצות את מלוא חומרת הדין עם החשוד ובמקביל פועלת בשיתוף גורמי הרווחה לאיתור קורבנות נוספים שנפגעו ממעשיו הקשים של החשוד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר