ייפגשו שוב

נתניהו נועד עם הנציגים החרדים על השבת

ראשי המפלגות החרדיות נועדו עם ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר התיירות יריב לוין לדיון בנושא שמירת השבת. לאחר כמחצית השעה סיכמו להיפגש שוב מחר בצהריים (אקטואליה)

דרעי, גפני וליצמן לפני הפגישה (באדיבות המצלם)

ראשי המפלגות החרדיות נועדו הבוקר (רביעי) עם ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר התיירות יריב לוין לדיון בנושא פסיקת הבג"ץ המאשרת את פתיחת המרכולים בתל אביב בשבתות וב"חוק השבת".

לפני הפגישה נועדו יו"ר ש"ס השר אריה דרעי, שר הבריאות יעקב ליצמן ויו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני, יחד בכדי לתאם את עמדותיהם לקראת הפגישה.

לפי הערכות, הנציגים החרדים מבקשים לקשור את תמיכתם בתוכנית "נטו משפחה" של שר האוצר משה כחלון וב"חוק התאגיד", בתמיכת הקואליציה ב"חוק השבת".

לאחר כמחצית השעה בה נמשכה הפגישה, נמסר כי ראש הממשלה נתניהו סיכם עם ראשי הסיעות חרדיות, דרעי, ליצמן וגפני על ישיבת המשך מחר בצהריים.

כזכור, בראיון מיוחד ל"כיכר השבת", אמר אמש ח"כ גפני "הנושא של שבת במדינת ישראל הוא סטטוס קוו. זה היה צריך להיות גם בזמן לפיד שלצערי אז היה שלטון רע וזה צריך להיות עכשיו אבל לצערי יש בג"ץ רע והממשלה על פי ההסכם הקואליציוני צריכה לתקן את הסטטוס קוו, להחזיר אותו לקדמותו".

"צריך לתקן את החוק גם על תל אביב", אמר גפני והצהיר כי ילכו עם זה עד הסוף. גפני הסביר כי החוק שהגיש "זה לא חוק שעוקף בג"ץ, ממש לא. כחלון אמר שהוא נגד פסיקת ההתגברות אבל בעד הסטטוס קוו, בחוק שלי אין את פסיקת ההתגברות. ליברמן השמיע התנגדות רפה. היתה לי שיחה עם ראש הממשלה נתניהו, הבהרתי לו את העניין והוא הבין שצריך לפעול בהתאם להסכם הקואליציוני".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר