תקלה עולמית

שעתיים בלי וואטסאפ: תכנת המסרים קרסה

מסיבה שעדיין לא הובהרה הפסיקה אמש לפעול תוכנת המסרים הפופולרית וואטסאפ במשך שעתיים. המשתמשים מיהרו להציף את הרשתות החברתיות בדיווחים בנושא (דיגיטל)

בני סולומון | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

אפליקציית המסרים המיידים הפופולרית וואטסאפ הפסיקה לפעול אמש (רביעי) במשך כשעתיים בחלקים גדולים בעולם, ביניהם גם אצל משתמשים רבים בישראל. עדיין לא ברור מה גרם לתקלה, שתוקנה סמוך לשעה 1:30 בלילה.

סמוך לשעה 23:00 אמש התחילו משתמשים ברחבי העולם לדווח על תקלה. לדבריהם, הם לא יכלו לשלוח או לקבל הודעות. סמוך לחצות התרבו מאוד הדיווחים על אי האפשרות לשלוח מסרים בעשרות מדינות בעולם ביניהן ישראל.

הרשתות החברתיות הוצפו בהודעות של הגולשים שדיווחו על התקלה, רובם בבדיחות מלאת חשש שהדגישה את ההתמכרות של רבים לתוכנת המסרים.

וואטסאפ נרכשה על-ידי פייסבוק בפברואר 2014 בסכום עתק ומאז היא מפעילה אותה באופן חינמי וללא פרסומות, כך שלא ברור מה מנוע ההכנסה של האפליקציה ומה הניע את פייסבוק מלכתחילה לרכוש את וואטסאפ במחיר גבוה כל כך של כ-19 מיליארד דולר. באופן אירוני התקלה אתמול אירעה בזמן שבו הודיעה פייסבוק כי היא רשמה הכנסות של 8 מיליארד דולר ברבעון הראשון של השנה - הרבה מעל ההערכות המוקדמות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר