שמועות בבריטניה

פגישה לילית מסתורית בארמון המלוכה

בעקבות פגישה לילית מסתורית בארמון אליה נקראו יועצי המלכה החלו להתפשט שמועות בנוגע למצב הבריאותי של המלכה או בעלה אלא שבארמון מכחישים את הדברים (אנשים)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
הזוג המלכותי, המלכה אליזבת והנסיך פיליפ (צילום: שאטרסטוק)

שמועות בבריטניה על מצבה הבריאותי של משפחת המלוכה זאת בשל פגישה לילית שנערכה על פי הדיווח של ה"דיילי מייל" הבריטי בארמון בקינגהאם. אלא שבארמון מכחישים את הטענות ואומרים כי מדובר בפגישה שגרתית.

על פי הדיווח נקראו יועצי המלכה לארמון בקינגהאם לכינוס חירום. עובדי המקום שדיברו עם העיתון לא ידעו לומר מה הרקע לפגישה אך הגדירו אותה כ"יוצאת דופן" ושמועות החלט להתרוצץ סביב מצבה הבריאותי של המלכה אליזבת או של הנסיך פיליפ שניהם חצו את גיל ה-90 כשהמלכה היא כבר בת 91 ובעלה בן 96 בקרוב. השניים נשואים כבר 70 שנה.

לפי אחד מעובדי המקום שצוטט ב"דיילי-מייל", לעתים רחוקות מתקיימות פגישות של יועצי המלכה אבל הדרך שבה כונס הפורום אמש היתה "לא שגרתית לחלוטין". לדבריו, "רק הקרובים ביותר למלכה יודעים במה מדובר". בית המלוכה בבריטניה נחשב לאהוד במיוחד בקרב אנשי הממלכה וכל שמועה בנוגע לשלומם מעוררת סערה של ממש.

גורם רשמי בארמון בקינגהאם שבלונדון התייחס הבוקר לדיווחים אודות מצבם הרפואי של המלכה אליזבת והנסיך פיליפ, ואמר כי "אין מקום לדאגה".

הגורם הוסיף כי למרות הדיווחים אודות פגישה לילית של צוות עובדי הארמון, מדובר בהליך שגרתי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר