מרבית המגבלות - הוסרו

בניגוד לדרישת המשטרה: עצורי 'הפלס' ו'הפלג' - שוחררו

בית המשפט השלום בראשון לציון קבע כי מעצר הבית של ארבעת בכירי 'הפלס' ו'הפלג הירושלמי' לא יוארך וכן הסיר את מרבית המגבלות שהוטלו עליהם • 'הפלג': "המעצרים היו חסרי כיסוי" (אקטואליה)

ישראל כהן | כיכר השבת |
יברוב, גרוסמן, אלישיב וטריגר (צילומים: פלאש 90, יונתן זינדל - פלאש 90 )

בית המשפט השלום בראשון לציון קבע בצהריים (חמישי) בעניינם של בכירי 'הפלס' ו'הפלג הירושלמי' כי מעצר הבית בו היו נתונים לא יוארך וכמו כן הסיר מעליהם את מרבית המגבלות - למרות דרישות המשטרה.

בית המשפט קבע כי מעצר הבית של עורך 'הפלס' נתי גרוסמן, מנכ"ל 'הפלס' שמוליק אלישיב, אברהם טריגר שעמד בראש מערך ההטרדות וחיים יברוב, לא יוארך עד תום ההליכים.

כמו כן נדחתה בקשת המשטרה להרחיק את עורך 'הפלס' נתי גרוסמן ל-180 יום מעריכת העיתון. בנוסף, הסיר השופט את כלל המגבלות שהוטלו עד היום על העצורים הכוללים איסור יצירת קשר בסלולרי ובמחשב עם חיבור לאינטרנט, גם זאת בניגוד לעמדת המשטרה.

בנוסף, החליט ביהמ"ש שלא לסגור את קווי המאבק הקוראים להתקשר לחברות במשק שאינן מפרסמות בעיתון וכן דחה את בקשת המשטרה לאסור על הארבעה ליצור קשר עם חברות פרסום וכדומה.

יצויין כי עדיין נאסר על הארבעה לצאת מגבולות הארץ למשך 20 יום, זאת לאחר שבדיון שהתקיים לפני כעשרה ימים בבית המשפט המחוזי דרשה המשטרה את איסור יציאתם מהארץ עד לתום ההליכים, אך בית המשפט הגביל זאת לאחר שפרקליטי הארבעה הציעו מרצונם החופשי להפקיד את דרכונם למשך שלושים ימים ובית המשפט נענה להצעתם.

בפלג הירושלמי מסכמים "בסיפוק רב" את שיחררורם המלא של הארבעה ואומרים כי "ההר הוליד עכבר, אנו לא שוכחים את ההצהרות הבומבסטיות של משטרת ישראל כי היא תגיש כתבי אישום כבר בתוך ימי המעצר, דבר שלא קרה, מה שמוכיח ללא ספק כי המעצרים המתוקשרים מצד המשטרה היו ללא ספק חסרי כיסוי ונועדו אך ורק לשם הפחדה וסתימת פיות".

עוד נמסר כי "הציבור הנאמן לדרכו של הגר"ש אוירבך נשאר איתן ואך התחזק מהמהלך ההזוי של משטרת ישראל, עיתון הפלס עורכיו וכותביו ימשיכו הלאה לעמוד איתנים בפרץ נוכח גזירות הגיוס והחינוך, ודבר לא ישבור את רוחם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר