המאבק הבא

החרדי הכי חזק באגף החינוך בירושלים פורש - מי המחליף?

איתמר בר עזר, מי שכונה "החרדי הכל יכול" במחלקת החינוך בעיריית ירושלים, צפוי לפרוש מתפקידו כמנהל מנח"ח אחרי 11 שנים. מי יחליף אותו, והאם יהיה מדובר בנציג ש"ס או יהדות התורה? (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
עיריית ירושלים ובר עזר (צילום: אנה קפלן ואורי לנץ, פלאש 90)

אחרי 11 שנים בתפקיד מנהל מנהלת חינוך חרדי בעיריית ירושלים, איתמר בר עזר, מי שכונה "החרדי הכל-יכול" במחלקה, צפוי לפרוש מתפקידו כמנהל מנח"ח. השאלה הגדולה שעולה כעת היא מי ימונה במקומו, והאם צפוי קרב בין ש"ס ליהדות התורה - הסיעות החרדיות בעיר - סביב התפקיד החשוב.

ל"כיכר השבת" נודע כי בר עזר החל בביצוע רפורמה ארגונית במחלקת החינוך בעירייה - אותה הוא הוביל יחד עם מנכ"ל העירייה אמנון מרחב והמנהל החדש שנבחר אביב קינן.

בר עזר ביקש לפרוש מתפקידו כמנהל מחלקת חינוך חרדי לצורך תפקיד בכיר אחר במנח"י (מנהל חינוך ירושלים), אולם התעקש לעשות זאת רק לאחר הובלת המהלך הארגוני בתוך מנח"ח ומינוי מנהל מחלקה חדש.

ל"כיכר השבת" נודע כי בר עזר, בתפקידו החדש, צפוי להיות אחראי על כל הליך פתיחת שנת הלימודים במערכת החינוך בעיר. יצוין כי בכל מקרה, בר עזר היה אמור לפרוש בעוד כשנתיים מתפקידו.

בש"ס שואפים למנות לתפקיד מנהל המחלקה אדם חרדי-ספרדי, איש ש"ס שבעבר שימש בתפקיד מנכ"ל משרד הדתות - רצון משותף לסיעה המקומית וליו"ר המפלגה אריה דרעי. מנגד, ב"יהדות התורה" הבהירו כי מדובר בתפקיד מקצועי, וכי הם ימנעו ניסיון להפוך את התפקיד לפוליטי.

במידה ויתפתח מאבק בין הנציגים החרדים, מי שיצטרך להכריע בין הצדדים יהיה ראש העיר ניר ברקת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר