מובילה את התיק

"אין מתנות פעוטות": הרמז הברור של הפרקליטה בתיק החקירה נגד נתניהו. צפו

מדבריה של עו"ד ליאת בן ארי, ממובילות תיקי החקירה נגד ראש הממשלה נתניהו, נראה בבירור כי היא לפחות תהיה שותפה להמלצה הצפויה של המשטרה בעד העמדתו לדין. צפו (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הפרקליטה. יותר מרומזת (צילום: אסף מגל, ynet. תמונה ראשית: Amit Shabi/flash90)

עורכת הדין ליאת בן ארי, הפרקליטה שמובילה את הצוות שחוקר את ראש הממשלה בנימין נתניהו, התייחסה במהלך יום עיון של לשכת עורכי הדין הערב (חמישי) לפרשת המתנות ('תיק 1000').

מדבריה נראה היה כי היא רומזת על כוונת הפרקליטות להעמיד לדין את ראש הממשלה בגין קבלת טובות הנאה: "אין דבר כזה מתנות פעוטות, כל דבר תלוי בנסיבות. שאלת החברות עולה בכל התיקים", ציינה בן ארי.

"לטעמי, כשמדובר במתנות ששוות מאות אלפי שקלים, אני מתקשה לקבל שמדובר אך ורק במתנה בין חברים", המשיכה הפרקליטה הבכירה. "אני יודעת על עצמי ועל חבריי - אף אחד מאיתנו לא נותן או מקבל מתנות בסכומים האלה. האינטרסים במצב כזה חייבים להיבחן. יש הרבה תיקי שוחד עכשיו, כל תיק הוא עולם ומלואו עבורנו, ואין ספק שמאוד מעניין מבחינתנו לבחון את יחסי החברות בין הנותן והמקבל".

בן ארי (צילום: עמית שעל, ynet)

"מבחינתי גם 4,700 דולר מספיקים לעבירת שוחד והעמדה לדין, כך שיותר מכך זה בטח ובטח. הסכום לא חייב להיות גדול בשביל מי שנותן, אלא בשביל מי שמקבל. במידה ואדם בעל אינטרס שמקדם עניין נותן סכום כזה לנציג ציבור, זה מה שמשנה", סיימה בן ארי.

בתגובה לדבריה אלו, פרסמה לשכת ראש הממשלה את ההודעה הבאה: "אין שום בסיס לטעון שדבר כלשהו היה פסול ביחסים בין ראש הממשלה לבין חבריו. לא היו שום אינטרסים ולא ניתנה שום תמורה".

כזכור, ב'תיק 1000', פרשת החשדות לטובות הנאה אותן קיבל נתניהו, הוזכרו עד כה שמותיהם של המיליארדרים ארנון מילצ'ן הישראלי, ג'יימס פאקר האוסטרלי ופויו זבלדוביץ' האנגלי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר