"הכתר של המשפחה"

מאות בהלווית מרת אסתר דרעי ע"ה

מאות בני אדם בראשות רבנים, אישי ציבור ובני המשפחה משתתפים בהלוויית מרת אסתר דרעי ע"ה - אמו של יו"ר ש"ס • "כיכר השבת" מעביר בשידור חוזר את מסע הלוויה וההספדים (דיין האמת)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: מתוך השידור, C-live)

מאות בני משפחה, רבנים, אישי ציבור וחברים משתתפים בשעה זו (שישי) בהלווייתה של מרת אסתר דרעי ע"ה, שהלכה לעולמה לאחר שסבלה מהמחלה הקשה והיא בת 80 בפטירתה. הלווייתה מתקיימת בבית ההלוויות הספרדי בהר המנוחות בירושלים. "כיכר השבת" מעביר בשידור חוזר את מסע ההלוויה וההספדים.

צפו בשידור חוזר:

13:00 - בני המשפחה והקרובים החלו להתאסף בבית ההלוויות בגבעת שאול.

13:15 - הרב הראשי הגאון רבי דוד לאו אמר במסע ההלוויה: "ספר התפילה היה חלק מהחיים שלה. הזכות הזו של התפילה תעמוד בכל בני המשפחה, היא תעמוד ותבקש יחד עם בעלה על משפחתה ועל כלל ישראל".

הנכד ינקי דרעי נפרד

16:17 - בנה, הגאון רבי יהודה דרעי, פרץ בבכי: "אמא, אמא. הקב"ה עיכב את פטירתה עד לערב שבת קודש פרשת אחרי מות - קדושים. הייתה קדושה וטהורה, קדושה במעשיה. את עלית על כולם במידת האמונה. רובת בנות עשו חיל, האמהות הקדושה יש להן אמונה אבל האמונה שלה לא ידעה גבולות, איזו מסירות נפש וקבלת ייסורים באהבה .

רבי יהודה דרעי סופד
"איפה מוצאים נשים כאלו. אמא כמו שלי לא מצאתי. אמא זכתה להקים דור ישרים של עשרות ומאות בנים ונכדים תלמידי חכמים והולכים בדרך ה'. למה? היא כל חייה רצתה שהבנים שלה ילכו בדרך ה'. איזו מסירות נפש".

13:20 - הגאון רבי אברהם יוסף, רבה של חולון, ספד: "לראות אותה מחוברת למנשימי החייאה והיא פוקחת עיניים לשניות ומיד אומרת תהילים. לא כל אחד זוכה לזה".

הגאון רבי אברהם יוסף סופד

13:25 - הגאון רבי דוד יוסף ספד: "רבות בנות עשו חילל ואת עלית על כולנה. אני הכרתי את המנוחה לפני למעלה מארבעים שנה. שהבנים היו בחורים צעירים, אל מי שמכיר את הבית הזה היא הייתה עמוד של הבית, היא הייתה היסוד,, אחראית על החינוך וגידול הילדים. לכל אחד מאיתנו לקחת מוסר השכל מהאישה הגדולה הזו.

הגאון רבי דוד יוסף סופד
הגאון רבי ניסים דרעי סופד
השר נפתלי בנט בהלוויה
"היא לא ידעה מה יצא מהילדים שלה, היא רצתה ילדים תלמידי חכמים, בית של תורה, רצתה להרחיק אותם מסביבה לא טובה בכדי שיצאו יראי שמיים. ולאלו תוצאות היא זכתה, שהכל בא מכוחה, הכל יעמוד לזכותה. הרב אריה שכולם יודעים כמה עשרות אלפי ילדים זוכים לחינוך, היא נתנה לבן שלה חינוך והיום בזכות זה מאות אלפי ילדים זוכים לחינוך טהור. כמה תורה לימד הבן הגאון רבי יהודה דרעי. היית הכתר של המשפחה, סבלת ייסורים קשים".
13:35 - הגאון רבי ניסים דרעי, בנה הצעיר, ספד: "הייתה לך מידת שתיקה מיוחדת, היא הבינה אבל הבליגה. אנחנו אומרים רק דברים אמיתיים: מעולם לא שמעתי מימך דבר רע. תמיד רצית שכל המשפחה תהיה באחדות ובשלום. אם היינו שואלים אותך עכשיו מה את רוצה, היית אומרת: תאהבו ותדאגו אחד לשני.
"היא לא ידעה עד עכשיו שהמחלה חזרה לה. היא האמינה, אלו התכונות המיוחדות שהיו בה. לא הייתה עקשנית ואהבה את הבריות. אני מבקש מחילה שלא כיבדתי אותך כראוי. מבקשים סליחה, מחילה וכפרה. ה' נתן, ה' לקח".
מיטת הרבנית אסתר דרעי ע"ה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר