"אמא, קשה לנו להיפרד"

דרעי ספד בבכי: "מזל טוב אמא, נולדה לך נינה. שבת שלום"

יו"ר ש"ס אריה דרעי ספד בבכי לאמו מרת אסתר ע"ה שהלכה הבוקר לעולמה: "אני רוצה להגיד לך: מזל טוב, לפני שעה קלה נולדה לך נינה. אמא, שבת שלום. קשה להיפרד" • צפו בהספד (דיין האמת)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

יושב ראש ש"ס השר אריה דרעי ספד בבכי לאמו מרת אסתר דרעי ע"ה שהלכה הבוקר (שישי) לעולמה: "אמא, שבת שלום".

במהלך הספדו אמר דרעי בבכי: "אמא. אמא יקרה, אמא אהובה, אמא תומכת. אהבת אותנו בכל מצב, אהבה גדולה. כמה אנחנו חייבים לך, וכמה מעט עשינו לך בחזרה.

הנכד ינקי דרעי נפרד מסבתא

"לפני תשע שנים קיבלת את המחלה הארורה, הרופאים לא נתנו לנו סיכוי, אבל בכל זאת עשו לך טיפול קשה, ועל זה אנחנו רוצים להודות לבורא עולם, קיבלנו תשע שנים. כמה נינים חדשים קיבלת בתשע שנים הללו".

דרעי פרץ בבכי: "אמא, זה לא מקובל בלוויה, אבל אני רוצה להגיד לך: מזל טוב, לפני שעה קלה נולדה לך נינה, בת של הנכדה האהובה שלך מרים שקרויה על שם אמא שלך. זה מראה לנו את המשך החיים. אני מעריך איך יקראו לה, אין סימן יותר מזה משמים, כמה את אהובה, כמה את צדיקה.

אריה דרעי לצד מיטת אימו ע"ה

"הלוויה כזו ביום שישי אחרי חצות, לוויה שצדיקים התפללו להיפטר ביום שישי ולהיקבר ביום שישי לפני שבת ואת זכית לזה, אמא!. אמא אנחנו מבקשים מחילה וסליחה וכפרה שלא כיבדנו אותך מספיק, שלא עשינו מספיק למענך, לא ידענו להעריך מספיק את כל מה שעשית בשבילנו.

"אמא, לכי למקום שמגיע לך, בגן עדן של צדיקים. תפגשי את אבא שכל כך התמסרת בשבילו. חמש נים עברו מאז שהוא נפטר והנה עכשיו אם נפגשים".

יפה דרעי

בסיום דבריו אמר דרעי: "אמא, תנוחי. אבל אל תשכחי אותנו. תעמדי לפני כסא הכבוד. תלמדי זכות על כל המשפחה, אבל בעיקר על עם ישראל שזקוק לישועה ורחמים".

"אמא, שבת שלום. קשה להיפרד ממך", סיים דרעי בבכי.

מעמד הקבורה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר