פרשות נתניהו

"מישהו חושב שלמשטרה יהיה אומץ להודות שאין כלום?"

מטעמו של ראה"מ תקפו את דבריו של ח"כ מיקי רוזנטל לפיהם המשטרה תמליץ להעמיד את נתניהו לדין: "אחרי שמדליפים מהמשטרה במשך חודשים שימליצו להעמיד לדין - האם מישהו מעלה בדעתו שיהיה להם האומץ לרדת מהעץ ולהודות שאין כלום?" (חדשות)

נתניהו ורעייתו (צילום: Avi Ohayon/GPO)

"אחרי שמדליפים מהמשטרה במשך חודשים שימליצו להעמיד לדין - האם מישהו מעלה בדעתו שיהיה להם האומץ לרדת מהעץ ולהודות שאין כלום?" כך הגיבו הערב (מוצ"ש) מטעמו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בתגובה לאמירות כי המשטרה צפויה להמליץ על הגשת כתב אישום נגד נתניהו.

ח"כ מיקי רוזנטל, אמר מוקדם יותר כי "מידיעה", המשטרה צפויה להמליץ להגיש נגד נתניהו כתב אישום: "אפשר לחשוב איזו הפתעה" נמסר מטעמו של נתניהו.

עוד נמסר: "באשר לדובר החדש של המשטרה מטעם עצמו, מיקי רוזנטל, וחבריו מהשמאל אנו אומרים - חפשו לכם את הישועה במקום אחר".

ביום חמישי התייחסה ברמז עורכת הדין ליאת בן ארי, הפרקליטה שמובילה את הצוות שחוקר את ראש הממשלה בנימין נתניהו, לפרשת המתנות ('תיק 1000'). מדבריה נראה היה כי היא רומזת על כוונת הפרקליטות להעמיד לדין את ראש הממשלה בגין קבלת טובות הנאה: "אין דבר כזה מתנות פעוטות, כל דבר תלוי בנסיבות. שאלת החברות עולה בכל התיקים", ציינה בן ארי.

"לטעמי, כשמדובר במתנות ששוות מאות אלפי שקלים, אני מתקשה לקבל שמדובר אך ורק במתנה בין חברים. אני יודעת על עצמי ועל חבריי - אף אחד מאיתנו לא נותן או מקבל מתנות בסכומים האלה. האינטרסים במצב כזה חייבים להיבחן. יש הרבה תיקי שוחד עכשיו, כל תיק הוא עולם ומלואו עבורנו, ואין ספק שמאוד מעניין מבחינתנו לבחון את יחסי החברות בין הנותן והמקבל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר