ניסה להתאבד

יוזמה מקוממת: הציבור מתבקש לעזור ל... האקר מאשקלון

בדף אינטרנט ייעודי שנפתח לשם כך, פונים מקורבי בן ה-18 שאיים והפחיד אלפי גופים ברחבי העולם, ומבקשים כעת ממי שיכול לסייע לו כספית בשל ההוצאות הרבות שנפלו עליו (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
ההאקר, בבית המשפט (צילום: פלאש 90)

ההאקר הצעיר מאשקלון, שהואשם לאחרונה בישראל ובארה"ב על כך שביצע מאות שיחות של איומי סרק על מוסדות ברחבי העולם במהלך השנתיים האחרונות, פונה כעת לעזרת הציבור כדי שיתמוך בו כספית.

לדברי מקורביו שפתחו עבורו דף ייעודי באינטרנט כדי לגייס לו כסף, הייעוץ המשפטי שלו והטיפולים הרפואיים והפסיכולוגיים שעליו לעבור תוך כדי מעצרו צפויים להגיע לכדי עלות של מאות אלפי ש"ח.

משפחתו של בן ה-18 אינה נחשבת למבוססת במיוחד מבחינה כלכלית, ועל כן היא אינה מסוגלת לממן את ההוצאות הרבות. אביו של ההאקר אף סיפר כי בשל חקירת המשטרה, חולטו כספים וחסכונות של המשפחה.

עורכת דינו שרון ניר מצוטטת ב'ישראל היום' כי ביום חמישי האחרון ניסה מרשה להתאבד. כבר מתחילה היא טענה כי "מדובר בגאון שאובחן בגיל 13 כאוטיסט והשתמש בגאונות שלו לכיוונים לא טובים. אין לו כושר שיפוט". זכורה גם טענתה כי יש לו גידול סרטני בראש.

עו"ד שירה ניר טוענת כי ההאקר הוא אוטיסט (צילום: בראל אפרים, ynet)

כזכור, כתב האישום שהוגש בישראל נגד ההאקר כלל את איומיו על מרכזים יהודיים בארצות הברית, הטרדה של בכיר במשרד ההגנה האמריקני, וסחיטת חבר סנאט אמריקני. יותר מ-2,000 מוסדות ברחבי העולם, בהם נמלי תעופה, בתי ספר ומוסדות יהודיים הופחדו על ידו, כביכול הוטמנו אצלם פצצות. בכתב האישום מיוחסות לו גם עבירות מחשב, הלבנת הון ועבירות נוספות.

לג'ורג' ליטל, בכיר לשעבר במשרד ההגנה של ארה"ב, הוא אמר שיחטוף את ילדיו ויהרוג אותם - כך לפי כתב האישום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר