תובע את החברה

"הושיבו אותי ליד 2 אנשים שמנים ונפצעתי"

100 אלף דולר דמי פיצויים תובע אוסטרלי מבוגר שלפני כשנה וחצי הושיבו אותו בטיסה מסידני ללוס אנג'לס ליד 2 נוסעים לא רזים במיוחד, מה ש"אילץ" אותו לעמוד ולהיפצע (מעניין)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

במשך 14 שעות הוא טס במטוס של 'אמריקן איירליינס' מאוסטרליה, וכשנחת הוא החליט להגיש תביעה נגד חברת התעופה, מכיוון שהיא קבעה את מקומו במהלך הטיסה לצד שני אנשים שמנים.

אוסטרלי בן 67 בשם מייקל אנתוני טיילור מפרט בכתב התביעה שהגיש, כי הוא סבל מפציעות במהלך הטיסה מסידני ללוס אנג'לס שאירעה בסוף שנת 2015, היות ואולץ לשבת בין שני אנשים לא רזים במיוחד...

לטענתו, הפציעות הללו נגרמו כתוצאה מהצורך שלו - מחוסר ברירה - לעמוד במשך זמן רב בטיסה, מה שיצר שריטות וחבלות שונות בגופו.

100 אלף דולר הוא תובע כעת מהחברה. מתיאור כתב האישום עולה, כל 310 המושבים במטוס ה-777 היו תפוסים. הוא ישב ליד החלון, אמנם, אבל שני האנשים לידו תפסו, לטענתו, את כל המרחב והוא נאלץ להידחק ונפצע. לדבריו, הוא ביקש מהדיילים לעבור מקום אך אלו התעלמו ממנו.

המקרה השערורייתי בגינו נתבעה החברה המתחרה, 'יונייטד איירליינס' (צילום: מתוך טוויטר)

כאמור, שנה וחצי חלפו מהמקרה המדובר, וסביר להניח כי למגמת התביעות נגד חברות תעופה אמריקניות היתה השפעת מה על החלטתו של טיילור ש"נזכר" לתבוע.

בשבועות האחרונים עלתה חברת התעופה 'יונייטד איירליינס' לכותרות, עם מקרה שבסופו היא הגיעה להסכם פיצוי לרופא שהורד בכוח מטיסה שלה. הסרטון של המקרה שהופץ בעולם כולו עורר סערה וגרם לנזק של מיליארד דולר לחברה.

חברת התעופה 'יונייטד איירליינס' הגיע להסכם פיצוי לרופא שהורד בכוח מטיסה שלה. הסרטון של המקרה שהופץ בעולם כולו עורר סערה וגרם לנזק של מיליארד דולר לחברה.

תגובת אמריקן איירליינס: "קיבלנו את התביעה ונגיב לאחר שנעיין בחומר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר