מאות משפחות ללא מענה

מבוכה למשרד התחבורה: הכרטיסים נרכשו מראש - ואזלו

לפחות שתי חסידויות בבני ברק ביצעו מכירה מוקדמת של כרטיסי נסיעה למירון בניגוד לנהלים. בעקבות כך, שובשו תכניותיהם של משפחות רבות לזכות ולעלות למירון בבוקר ל"ג בעומר (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
המונים ממתינים לאוטובוסים; בני-ברקים רבים כלל לא יגיעו לשם. אילוסטרציה (צילום ארכיון: המייל האדום)

רבים מתושבי בני ברק שפנו בשעות האחרונות למוקדי חברת 'אגד' בכדי לרכוש כרטיסי נסיעה להילול רבי שמעון בר יוחאי במירון בבוקר ל"ג בעומר, נדהמו לשמוע במקרים רבים את התשובה הבאה: "אין לנו כרטיסים בשבילכם".

מפניות של כמה מהם ל"כיכר השבת" עולה, כי במקרים אחרים ניסיונות הקנייה שלהם לא צלחו בין דרך המוקד הטלפוני, ובין דרך המשרד עצמו או אתר החברה, שבחלקן הן לא נענו כלל.

מתברר, כי מוסדות של חסידויות בבני ברק ערכו מכירה מוקדמת ומרוכזת לבני החסידות, עוד קודם לתאריך הנקוב - היום, ה-07.05 - בהודעה שפרסם לפני מספר ימים משרד התחבורה.

בשל כך, עומדים מאות מתושבי העיר החרדית שמעוניינים לנסוע לציון הרשב"י ביום ראשון הבא, בפני שוקת שבורה.

התופעה המפוקפקת והספק-חוקית שנחשפה, הובילה את משרד התחבורה להוציא היום הודעה נוספת השבה ומדגישה את חומרת האיסור שהוטל על ידם במכירה מוקדמת ומורכזת כזו, כפי שאירעה באותן חסידויות מדוברות.

ההודעה אף מנופפת באיום משפטי, אך מבדיקת "כיכר השבת" עולה כי זהו צעד חסר שיניים בכל הקשור למכירות שכבר נעשו, וששיבשו את תכניותיהם של משפחות רבות על נשיהן וטפן לזכות ולהיות בסמוך לציון בל"ג בעומר.

"בהמשך להנחיות שיצאו ממנהלת אגף תעריפים", פותחת ההודעה החדשה, "חל איסור חמור במכירות מרוכזות לנסיעות לל"ג בעומר. לצערנו, התברר כי בבני ברק נמכרו כמויות גדולות של כרטיסים באופן מרוכז לגורמים שאינם פרטיים. מכירה באופן זה יוצרת מצב שלנוסע הפרטי אין אפשרות לרכוש כרטיס בתחבורה ציבורית".

והאיום: "מכירת כרטיסים אלו בסמוך ליום האירוע במחיר מופרז, חושפת את המפעילים לתביעות בגין אי מתן שרות. על כן אנו חוזרים ומדגישים, כי אין מכירה באופן מרוכז לנסיעות ל"ג בעומר".

"בנוסף, אודה לביטול המכירות המרוכזות שבוצעו עד עתה לגורמים שאינם פרטיים", לשון ההודעה שנראית מנסה - לשווא - לפנות לליבותיהם ולבקש את חסדיהם של אלו שביצעו את המכירות המוקדמות והמרוכזות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר