ח"כי הליכוד נעלבו

"חסרי האייקיו" משיבים לרוזנטל: מ"תמשיך לפטפט" ועד "העם מאס בך"

נאווה בוקר, מיקי זוהר אורן חזן וחבריהם לעשירייה השלישית בליכוד מגיבים היום לח"כ מיקי רוזנטל שכינה אותם "בעלי אייקיו משותף" ותוקפים בחזרה בשלל העלבות משלהם (פוליטי)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
חברים בעשירייה השלישית בליכוד (צילום: Miriam Alster/FLASH90)

אתמול (שבת) לעג ח"כ מיקי רוזנטל (המחנה הציוני) לרשימת "הליכוד" בכנסת עם אמירתו כי "לעשרת האנשים האחרונים של הליכוד יש איי קיו משותף. אלה אנשים שלא היה ראוי שיהיו בכנסת", והיום הח"כים הנעלבים מעשירייה זו תוקפים בחזרה.

אמיר אוחנה ענה: "אני לא יודע לגבי מנת המשכל של חברי הכנסת, לרובנו יש לפחות תואר אקדמי אחד, שזה יותר ממה שאפשר לומר על מיקי רוזנטל. אבל אני יודע משהו לגבי סיכויי הכניסה לכנסת הבאה של חברי הכנסת בעשירייה השנייה של מפלגת 'העבודה' - הם אינם".

שרן השכל הוסיפה: "מיקי רוזנטל לא רק מתנשא ומעליב את חברי הכנסת של הליכוד, אלא גם מיליון אזרחים ישראלים שהצביעו לליכוד. אזרחי ישראל ראויים לשיח פוליטי ברמה גבוהה יותר ואני קוראת לח"כ רוזנטל להתנצל או להחליף מקצוע, גם כך נראה שהוא יותר מוצלח כקומיקאי מאשר ח"כ".

האזינו לדבריו המעליבים של רוזנטל על רמת האייקיו של הליכודניקים (באדיבות חדשות 2)

"בעשירייה הזו יש שני דוקטורים, גם נגוסה וגם ברקו", הוסיף ח"כ אבי דיכטר, ראש השב"כ לשעבר.

נורית קורן הוסיפה: "מיקי רוזנטל הוא עיתונאי תחקירים לשעבר. איפה התחקיר שלו במקרה הזה? לי, למשל, יש שלושה תארים. התחלתי ללמוד רק בגיל 38, כי לא הייתה לי פריבילגיה כמו של רוזנטל, שהחל ללמוד מאוחר ולא סיים את התואר. חבל שמי שכשל בלימודיו מנסה להיות פסיכיאטר".

"זו שיטה ידועה בשמאל להעליב ולהתנשא על הימין", סיפק אורן חזן את התגובה המתחייבת שלו. "אז שימשיכו לפטפט, להכפיש ולהתנשא ואנחנו נמשיך להנהיג את ישראל לעתיד בטחוני, כלכלי ומדיני מבטיח".

נאווה בוקר תהתה: "מה רוזנטל רוצה לומר כאן, שמיליון אזרחים מצביעי ליכוד טיפשים כל כך?", ומיקי זוהר התייחס כך להעלבה של רוזנטל: "השמאל מוכיח שוב ושוב למה העם מאס בו, מזה עשרות שנים שהם לא מפסיקים להשמיץ את כל מי שאינו חושב כמותם. אנשי הליכוד והימין כבר היו צ'חצ'חים, אספסוף, מנשקי קמעות ועכשיו, לפי מר רוזנטל, חסרי איי קיו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר