צפו בווידאו

זעקת המשפיע מהוואטסאפ: "המציאו תורה חדשה!"

המשפיע הרב יואל ראטה, ראש ישיבת "תפארת התורה" בויליאמסבורג, ולהבדיל גם דמות וויראלית של ממש בקבוצות הוואטסאפ החסידיות, יוצא נגד הגדרים והאיסורים החדשים לבקרים (חרדים)

(צילום: מתוך דף הפייסבוק "חיזוק יומי")

בשנה האחרונה הפכו לוויראלים ברשתות החברתיות, בעיקר בקבוצות הוואטסאפ החסידיות, סרטונים של המשפיע הרב יואל ראטה, ראש ישיבת "תפארת התורה" בויליאמסבורג, ונכדו של גאב"ד קארלסבורג.

הרב ראטה, שהתקרב לחסידות ברסלב, עוסק רבות בנושא של נוער נושר ובסרטונים שלו הוא זורק הצידה את כל כללי הפוליטיקלי-קורקט ומדבר על הכל. הכל. מחומרים אסורים שנכנסים לשולי עולם הישיבות, ועד לדרישות המוגזמות שנדרשים בחורי ישיבה למלא - ולעתים לדבריו גורמות לירידתם מהדרך.

בסרטון חדש שפורסם בסוף השבוע האחרון, יוצא הרב ראטה בחריפות נגד ה"תורה החדשה" שהומצאה, כדבריו. הוא מזכיר את סיפור חווה והנחש כהוכחה לכך שהוספת גדרים וסייגים יכולה לעתים להביא לתוצאה שלילית.

"מי ביקש ממך להוסיף? מוסיפים עוד ועוד, וזו הסיבה שאנשים לא יודעים היום מה לעשות. והעיקר צועקים שהמערכת דפוקה - הכל מזה שהר"מים בישיבה משגעים לבחורים את השכל... מדברים עם בחורים על "תאוות אכילה". מה הקשר? תדבר איתם קודם על תפילין, אתה יודע שיש בחורים בישיבה שלך שלא מניחים תפילין?".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר