עוגיות וטור בעיתון

שביתת רעב, כביכול: מוביל המחאה הפלסטינית תועד אוכל

אחד בפה ואחד בפה: מנהיג שביתת הרעב של המחבלים הפלסטינים, מרואן ברגותי, תועד במצלמות שירות בתי הסוהר כשהוא אוכל בתאו, זאת במהלך שביתת הרעב, כביכול, אותה הוא מוביל (חדשות)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(צילום: שירות בתי הסוהר)

אחד בפה ואחד בפה: למרואן ברגותי, המחבל הפלסטיני הכלוא בישראל ומוביל בימים אלו את שביתת הרעב של האסירים הפלסטינים, אין ככל הנראה בעיה לדבר גבוהה גבוהה מול קוראי הניו יורק טיימס ולספר על "שביתת הרעב האמיצה" שהוא מוביל, אבל בחדרו האישי לאכול עוגיות וטורטית - כך עולה מתיעוד חדש של שירות בתי הסוהר שמתפרסם הערב כחלק מהמאבק שמנהל שב"ס נגד השביתה הפלסטינית.

בתיעוד החדש שמתפרסם היום (ראשון), נראה ברגותי בתאו שבכלא בתאריכים שונים לאחר תחילת ה"שביתה" הפלסטינית, כשהוא אוכל עוגיות וחטיף טורטית.

כזכור, אתמול דווח כי מדינת ישראל נערכת להחמרה צפויה במצב בריאותם של המחבלים הכלואים ששובתים רעב, וכחלק מכך נשקלת כעת האפשרות להביא לארץ רופאים ממדינה זרה ששמה לא ניתן לפרסום, כדי שאלו יזינו בכפייה את המחבלים.

מותם של "אסירים ביטחוניים" הוא מצב שבישראל מאוד לא רוצים להגיע אליו, בשל הפוטנציאל הנפיץ שלו שעלול להבעיר את השטח עד לכדי איניתיפאדה חדשה. כמו כן, לפי הדיווח בחדשות 2 שחשפו את הידיעה, המהלך נשקל בין היתר כדי לעקוף את ההתנגדות הנחרצת של ההסתדרות הרפואית בישראל לאפשר לרופאים ישראלים לבצע הזנה בכפייה.

נכון לעכשיו שובתים רעב 850 מחבלים בבתי הכלא בארץ, והיום הצטרפו לשביתת מחבלי הפת"ח שהחלה לפני 18 ימים כמה מרבי המרצחים של חמאס, בהם עבאס סייד, מתכנן הפיגוע במלון פארק בנתניה, חסן סלאמה, מבכירי עז א-דין אל קסאם ביו"ש ואיברהים חאמד, מפקד הגדודים לשעבר עז א-דין אל קסאם ביו"ש.

כך גם עשה אחמד סאדאת, מזכ"ל החזית העממית, המרצה את עונשו על תכנון רצח השר רחבעם זאבי (גנדי), ובשל הצטרפותו לשביתת רעב זו הוא נשלח לבידוד כפי שנהג שירות בתי הסוהר במרואן ברגותי שיזם את שביתת הרעב וכפי שהתברר הערב לא ממש מיישם אותה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר