מפקד הכלא מספר

'דיבוק' נכנס ב-4 מחבלות; כך הוא הוצא מהן

ארבע מחבלות החלו בשבוע שעבר להתפתל ולצרוח מכאבים, לדבר לעצמן, לסרב לאכול ולהכות אסירות אחרות שביקשו לסייע להן. המפקד החליט שזהו דיבוק וקרא לאיש דת שהוציא אותו (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
כלא דמון (צילום ארכיון: ג'ורג' גינסברג, ynet)

"לא האמנתי עד שראיתי את זה בעיניי", כך אומר היום (שני) מפקד כלא דמון, גונדר משנה יורם עדי, הטוען שארבע מחבלות עברו בשבוע שעבר טקס גירוש שדים מוסלמי ו"הבריאו" מדיבוק שנכנס בהן.

הפרשה שנחשפה ב-ynet החלה בשבוע שעבר, כשארבע "אסירות ביטחוניות" - מתוך 21 המרצות במקום את עונשן - התלוננו שנכנס בהן שד והחלו להתנהג באופן מוזר: התפתלו וצרחו מכאבים, דיברו לעצמן, סירבו לאכול , הכו אסירות אחרות שנגשו אליהן - והכל תוך שעיניהן מתגלגלות בחוריהן.

בשב"ס (שירות בתי הסוהר) התייעצו עם פסיכיאטרית, וזו טענה כי אלו הם התקפי היסטריה בלבד. אך בהנהלת הכלא לא הסתפקו בכך, ומאחר ו"האסירות סיפרו שנכנס בהן שד שמסתובב באגף, בחרנו בהידברות במקום בענישה", מספר מפקד הכלא, "והחלטנו לבדוק את הצד המיסטי של הנושא".

הנהלת הכלא זימנה אסיר מוסלמי-דתי השפוט על שהיה בלתי חוקית, והוא הסכים לבצע את "גירוש השדים". וכך זה נעשה: ארבע האסירות נלקחו כל אחת בתורה למרפאת הכלא, "האסיר התפלל בזמן שכל אחת בתורה מוחזקת על ידי חברותיה ולא מפסיקה להשתולל. הייתי שם וראיתי במו עיניי את ההליך. בשלב מסוים האסיר אמר לי שעוד מעט יוצא השד מגופה של האסירה. אחר כל היא הקיאה והאסיר אמר שהשד יצא".

ואכן, בסיום ההליך הן הוחזרו לאגף כשהן מרגישות טוב ומתנהגות כרגיל, השקט חזר לאגף. הן נרגעו וחזרו להתנהגות הרגילה שלהן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר