פשיטת המשטרה

קווי 'הפלג' עובדים כרגיל; עשרות אלפים מנותקים

המשטרה פשטה על חברת 'ימות המשיח', החרימה את שרתי החברה ולמרות זאת מתברר כי קווי 'הפלג' - למעט 'קו ההגנה' - אותם היא ביקשה להשבית, ממשיכים לעבוד כרגיל (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הפשיטה על משרדי 'הפלס'. ארכיון (צילום: דוברות המשטרה)

למרות ההחרמה המסיבית היום (שני) של רוב שרתי חברת 'ימות המשיח' תקשורת על ידי המשטרה, קווי הפעילות והתוכן של 'הפלג היורשלים' אותם חיפשה המשטרה לשתק - פועלים כרגיל וללא כל תקלה.

בבקשת המשטרה לבית המשפט הופיעו שלושה קווים אותם חיפשה המשטרה לשתק - קו המאבק, מרכזיית בני תורה וקו במערכה, אך לאחר פשיטת המשטרה לפני מספר שעות עולה כי קווים אלו כלל לא נפגעו או הושבתו.

בעקובת כך נראה כי לכאורה פשיטת המשטרה מיותרת לחלוטין - זאת לאור הודעת המשטרה כי "בהמשך לחקירה המתנהלת במשטרת ישראל בגין הטרדות מנהלים ונושאי משרה בכירים במשק במטרה שיפרסו בעיתון 'הפלס', הגיעו הבוקר חוקרי המשטרה לחברת תקשורת במרכז הארץ וביצעו חיפוש בהתאם לצו שהוצא ע"י בית המשפט ... בהתאם לאמור בצו החיפוש שהוצא ע"י בית המשפט תפסו את שרתי החברה".

כעת, לאחר שמתברר כי המשטרה כלל לא לקחה את השרתים המתאימים לצו החיפוש, מעניין יהיה להיווכח אם המשטרה תמהר להשיב את השרתים בכדי לאפשר לעשרות האלפים שמנותקים מכלל קווי התוכן החרדיים, לשוב ולהתחבר אליהם שוב.

יצוין כי חברת "ימות המשיח" מפעילה מאות קווי תוכן במגזר החרדי, ובהחרמת השרתים השביתה המשטרה לחלוטין את מרבית קווי התוכן המופעלים בכלל המגזרים של הציבור החרדי כמו גם את מה שמכונים ה"וואטסאפון" - וואטסאפ קולי הנהוג במגזר.

עוד יצויין כי 'קו ההגנה' הפועל בנושא "גזירת הגיוס" ושאינו נכלל בצו החיפוש של בית המשפט, הושבת אף הוא, ומפעיליו מביעים חשש כי המשטרה תנצל את ההזדמנות להשבית את פעילות הקו.

מהמשטרה נמסר בתגובה: "אנחנו לא מתייחסים לחקירה"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר