המשטרה פתחה בחקירה

התנכלות לח"כ משה גפני; אלמונים הדביקו את דלת ביתו

התנכלות חמורה ליו"ר 'דגל התורה' ויו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני שהופתע לגלות הבוקר כי דלת ביתו הודבקה בידי אלמונים. המשטרה פתחה בחקירה. גפני ל'כיכר': "בסוף גם זה הגיע" • צפו (ארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
ח"כ גפני והשוטרים בביתו, הבוקר (צילום: כיכר השבת)

ההטרדות נמשכות? התנכלות חמורה כלפי יו"ר 'דגל התורה' ויו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני. הבוקר (שלישי) הופתע ח"כ גפני לגלות כי דלת ביתו הודבקה בידי אלמונים.

היה זה כאשר ניסה גפני כבכל יום לצאת לתפילת שחרית אולם לתדהמתו הופתע לגלות כי דלת הבית אינה נפתחת וכי אלמונים הדביקו אותה עם דבק מגע.

החוקרים בבית ח"כ גפני, הבוקר

כוחות משטרה הגיעו בבהילות למקום והחלו בחקירה מהירה ובבדיקות מקיפות תוך חיפוש אחר עדויות וטביעת אצבעות על מנת לאתר את העבריינים.

"בסוף גם זה הגיע, הדביקו לי את הדלת של הבית", אומר גפני בשיחה עם "כיכר השבת" בעוד השוטרים מחפשים אחר כל פיסת מידע שתוביל למתנכלים.

אתה מרגיש מאוים?

גפני בחיוך: "אני נראה לך ככה? הכי גרוע שאיחרתי לתפילה".

החוקרים בודקים את הדלת

בשיחה עם חוקרי המשטרה, אמר ח"כ גפני כי "אני מנסה לקחת הכל בפרופורציות, אין ספק שזו עליית מדרגה, זה מציק ומשבש את שיגרת החיים. כל זמן שזה צעקות וקללות זה לא מפריע אבל אני לא רוצה אבטחה צמודה".

ל"כיכר השבת" נודע כי בזמן הקרוב צפויים להגיע דרג בכיר יותר של קצינים וחוקרים מהמשטרה על מנת לעקוב אחר חקירת המקרה תוך תיאום מול קצין הכנסת האמון על אבטחת ח"כים מאוימים, עמו הוחלט כי המשטרה ץתגבר את האבטחה והסיורים סביב ביתו של גפני.

במהלך הבדיקות באזור הבניין, איתרו חוקרי המשטרה כתובת שנכתבה על צינור: "משה גפני, אם ללכת לצבא - אתה והכלב שווים".

מהמשטרה נמסר כי "התקבל דיווח על גרימת נזק לדלת ביתו של חבר כנסת בבני ברק. ע"פ החשד, אלמונים חיבלו בצילינדר של הדלת ושמו דבק מגע באופן שלא אפשר את פתיחת הדלת. למקום הוזעק פורץ וכוחות משטרה. המשטרה פתחה בחקירה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר