העתירו עבור מיכה רפאל בן רייצי

החמרה במצבו של העסקן הרב מיכה רוטשילד שנפצע בשבוע בתאונת דרכים. מצבו מוגדר כעת קריטי, תפילות רבים נערכות בשעה זו (חרדים)

חיים מן | כיכר השבת |

החמרה במצבו הרפואי של העסקן הרב מיכה רפאל רוטשילד, כך מסרו בשעות האחרונות גורמים המקורבים למשפחה. על פי הדיווחים הללו, מוגדר כעת מצבו כ'קריטי'.

בעקבות כך, בשעות אלו מתקיימות תפילות רבים לרפואתו בבתי הכנסת, וכן בציון מרן החזו"א זצ"ל, וכמו"כ נשלחו בקשות לבתיהם של גדולי ישראל, בבקשה כי יעתירו לרפואתו. עשרות מבני המשפחה עומדים בשעה זו בשערי מחלקת טיפול נמרץ בהדסה עין כרם כשבידיהם ספרי תהילים, ובדמעות זועקים לרפואתו.

כזכור, נפצע בשבוע שעבר העסקן הרב מיכה רוטשילד בתאונת דרכים באורח קשה, ופונה לבית החולים הדסה עין כרם, כשהוא סובל מפגיעת ראש חמורה.

לפני כמה ימים, נוסף לעסקן הפצוע השם 'רפאל', בטקס מיוחד שנערך יחד עם מניין אנשים בבית הגר"ח קנייסקי, שם נכח בין היתר גם אביו של ר' מיכה רפאל, הד"ר משה רוטשילד. את השם 'רפאל' הוסיפו הנוכחים על פי הוראתו של הגר"ח.

התאונה בה נפצע רוטשילד, אירעה בקטע הכביש שבין 'שער הגיא' ל'שורש מייד לאחר העיקול. ככל הנראה, בשל מזג האויר הקשה והכביש הרטוב, החליק הרכב בו נסע רוטשילד כנוסע, איבד את השליטה, והתנגש במעקה הבטיחות בצד ימין של הכביש. רוטשילד שישב לימין הנהג נפצע קשה. כל שאר ארבעת נוסעי הרכב, בהם אב - תושב בני ברק עובד בכיר בעירייה, ובנו, פונו במצב קל.

קטע הכביש בו נפצע רוטשילד, הינו למרבה הזעזוע, בדיוק אותו קטע הכביש בו נהרג לפני כשלוש שנים, בתאונה מזעזעת, גיסו הרב נתן קסלר זצ"ל.

הרב מיכה רוטשילד הינו עסקן ידוע המקורב לבתיהם של גדולי ישראל. בשנים האחרונות הוא נודע בשורה ארוכה של דברים בהם התעסק, החל ממלחמה בחילולי הקברים, עבור בקווי הנסיעות השונים כגון קו 402 שרוטשילד נחשב ל'אביו מולידו', ועד ליוזמות הדיור השונות בהן היה מעורב לאחרונה.

כאמור, בשעות האחרונות נמסר, כי מצבו הרפואי הוחמר ביותר, והוא זקוק לרחמי שמים מרובים.

העתירו עבור מיכה רפאל בן רייצי לרפו"ש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר