"עד החתונה?"

לא להיכנע: צלקות זה לא לכל החיים

הקלישאה החבוטה "עד החתונה זה יעבור" משמשת אמהות רבות להרגיע את הילד הפצוע שלהן, אבל בליבן הן חוששות שצלקות לא יעברו גם אחרי החתונה. באפילוג'יק המרכז לרפואת עור אסתטית משנים את המציאות ומנקים את העור מצלקות וכתמים (בריאות, שיווקי)

לא להיכנע: צלקות זה לא לכל החיים. אפילוג'יק. אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

רבים באוכלוסייה סובלים מצלקות מרגיזות. הצלקות עלולות להיות מטרד חמוד יותר כאשר הן נמצאות באזורים חשופים, כמו הפנים. צלקות כאלה יכולות לגורם לחוסר נעימות, לדימוי עצמי נמוך ובעיות חברתיות.

מה זה צלקת?

צלקת נגרמת כאשר השכבה העמוקה העבה של העור, הדרמיס, נפגעת. על מנת לתקן את הנזק שנגרם, הגוף מניח סיבי קולגן חדשים. הקולגן, סיב חלבוני מקשר, הינו המרכיב העיקרי בשכבת העור היותר עמוקה והוא זה שמכתיב את תהליך ההחלמה של פצעים בגוף. תהליך ההחלמה מוביל ליצירת צלקת. כיוון שהגוף לא יכול לשחזר את הרקמה כפי שהייתה, הרקמה החדשה תהיה בעלת מרקם ואיכות שונה מהרקמה שאותה היא מחליפה.

טיפול בצלקת

"הטיפול הטוב ביותר בצלקת, הוא טיפול מונע", אומר ד"ר אופיר ארצי, המנהל הקליני של אפילוג'יק מכון לרפואת עור ואסתטיקה המשמש כרופא עור מומחה ומנהל המרכז המשולב לאסתטיקה באיכילוב. "טיפול מונע זהו הטיפול המומלץ והוא נעשה סמוך ככל האפשר להתרחשות שלה, בין אם מדובר בפציעה או בהסרת תפרים שלאחר ניתוח. טיפול זה משלב מספר טכניקות של לייזר שסוגרים את כלי הדם, מסירים את האדמומיות ומשטחים את הצלקת".

באפילוג'יק – המרכז לרפואת עור אסתטית, מתהדרים במספר רב של לייזרים, כך שניתן יהיה להתאים את הטיפול לאבחון והצרכים המדוייקים של המטופל כדי להגיע לתוצאה מקסימלית.

הצוות המקצועי, הידע הרב והמכשור המתקדם ביותר שיש באפילוג'יק, מאפשרים להגיע לתוצאות מעולות גם בצלקות בוגרות, אף שעברו מספר שנים מהתרחשות הצלקת.

הליך העלמת הצלקת באפילוג'יק כולל תמהיל טיפולים מותאם אישית לעור המטופל. בתהליך משולבים טיפולי לייזר, טיפולים כירורגיים וטיפולי פילינג לשיקום עור, באמצעותם ניתן להגיע לתוצאות משביעות רצון.

באפילוג'יק בונים לכל מטופל תמהיל טיפול רפואי-אסתטי הנוגע בכל היבטי הבעיה. בשלב הראשון נעשית הערכת הרופא הקובע את מידת חומרת הצלקות בעור. בשלב השני, לאחר בחינת פרמטרים אינדבידואליים נעשית התאמה ובניית הטיפול המתאים כך שתובטח תוצאה אסתטית משמעותית.

סוגי הטיפולים בצלקות:

  • שימוש בלייזר לקילוף הרקמה העליונה הפגועה.
  • שימוש בלייזר לעידוד יצירת סיבי קלוגן חדשים באזור הפגוע.
  • שימוש בלייזר הפוגע בצורה מבוקרת בשכבת העור העליונה ומעודד התחדשות העור.
  • החדרת חומרים בעזרת יריות מקרוסקופיות בלחץ אוויר המעודדים יצירת קלוגן.
  • גלי רדיו (מתאימים לכל גוון עור) היוצרים פגיעה מבוקרת המעודדת התחדשות רקמת העור.

תנו לטכנולוגיה המתקדמת של אפילוגי'ק, להוציא את היופי שלכם החוצה

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר