"כחום היום"

מפחדים מכתמי שמש? הקיץ הזה אתם יכולים להיות רגועים

האם כתמי שמש על עורך הם גזירת הגורל? האם לעד תחששי מהקיץ? מסתבר שאפשר לטפל בכתמי השמש ולהעלים אותם, את יכולה לבלות בקיץ כמו כל החברות שלך בלי לסבול מדימוי עצמי נמוך. הכל מתחיל באבחון נכון. איך ליהנות מהשמש הישראלית (סטייל, שיווקי)

מפחדים מכתמי שמש? אפילוג'יק. אילוסטרציה (צילום: Yossi Zeliger/Flash90)

כתמים על העור, הם אורחים בלתי רצויים שעלולים להופיע כבר בשנות השלושים לחיינו ואף מוקדם יותר. כי הרי מי מאתנו לא אוהב לצאת לים או לבריכה בקיץ הישראלי שטוף השמש? כך שאם לא הגנתם על עורכם כמו שצריך, אתם עלולים לגלות להפתעתכם כתמים על העור.

אך במדינה כמו שלנו, כשהשמש יוקדת לאורך חודשים ארוכים, רבים סובלים מכתמי שמש הנגרמים מחשיפה לשמש. השמש מצליחה לפגוע בעור גם בנהיגה ברכב, או כשאתם יושבים במשרד. הכתמים עלולים להופיע גם שנים לאחר החשיפה לשמש.

הכתמים הטורדניים בדרגות שונות של צבעי חום, מופיעים באזורים חשופים לשמש כמו הפנים, גב היד, מפתח החזה ואזור הצוואר. הם נוצרים מעליה בפיגמנטציה בשכבת העור הראשונה (האפידרמיס) ושגשוג של תאים מייצרי מלנין הנקראים מלנוציטים.

ברוב המקרים הכתמים הם בעיה אסתטית בלבד, אך כשהם מופיעים באזורים חשופים, הם הופכים לבעיה מתסכלת מאוד, לא נוחה, לא נעימה שעלולה לפגוע בדימוי העצמי של הסובלים ממנה.

אז מה עושים?

"אחד הדברים הכי חשובים בתחום הטיפול בכתמים הוא האבחון" אומר ד"ר אופיר ארצי, המנהל הקליני של אפילוג'יק המרכז לרפואת עור ואסתטיקה המשמש כרופא עור מומחה ומנהל המרכז המשולב לאסתטיקה באיכילוב. "כדי לקבוע טיפול נכון, חשוב להבין מה הוא הכתם שאנחנו רואים. לא כל הכתמים בעור הינם כתמי שמש, לכן חשוב מאוד לפנות לאבחון והתאמת הטיפול לסוג הכתם.

"יש סוגים שונים של פיגמנטציה. יש פיגמנטציה שמגיבה טוב לטיפול בלייזר ויש פיגמנטציה שלא מגיבה בכלל לטיפול בלייזר. באמצעות אבחון מקצועי ומדוייק ניתן לקבוע מהם אותם כתמים ולקבוע את תכנית הטיפול להעלמת כתמים, המתאימה אישית לעור המטופל ולגורמים נוספים המשפיעים על אופי הטיפול".

איך מעלימים כתמי שמש?

כיום, ישנם מגוון טיפולים מקומיים וטיפולים בעזרת טכנולוגיות חדשניות המבוססות על קרן לייזר. הסרת כתמים בלייזר היא השיטה היעילה ביותר בהעלמת כתמים באחוזים גבוהים מאוד שתוצאותיה מאריכות ימים. באפילוג'יק – המרכז לרפואת עור אסתטית, מובילים בתחום הסרת הכתמים בזכות טכנולוגיית לייזר מתקדמת שמאפשרת לטפל כמעט בכל פגעי העור הקיימים כיום.

במסגרת הטיפול יפרקו קרני הלייזר את ריכוז המלנין (הפיגמנט האחראי על גוון העור) בעור באמצעות חימום עדין של האזור. פעולה זו מעודדת באופן ישיר גם את הגברת ייצור הקולגן בעור ובכך משפרת משמעותית את מרקמו וגמישותו.

למה אפילוג'יק?

במרכז אפילוג'יק קיימים מכשירים בעלות כוללת של מליוני שקלים המאפשרים לצוות המקצועי של אפילוג'יק לטפל במרבית פגעי העור הקיימים כיום.

באפילוג'יק מבוצעים כל הטיפולים במחלקה הרפואית ע"י צוות רופאים מומחים בתחום העור המיומנים בטיפול באמצעות מכשירי הלייזר. טיפול העלמת כתמים בלייזר מתאים לגברים ונשים כאחד, צעירים ומבוגרים. הטיפול להעלמת כתמי שמש באפילוג'יק, אף יוצר אפקט של הגמשת העור ושיפור איכותו וחיוניותו.

תנו לטכנולוגיה המתקדמת של אפילוגי'ק, להוציא את היופי שלכם החוצה

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר