לא נח לרגע

טראמפ על פיטורי ראש ה-FBI: "משחקים אותה עצובים, עוד תודו לי"

הפרשנים בארה"ב טרם התאוששו מפיטוריו הבלתי צפויים של ג'יימס קומי מראשות הבולשת הפדרלית, בידי הנשיא טראמפ, וזה כדרכו ממהר לפזר שבחים למהלך תוך רמזים לעתיד (עולם)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
טראמפ (צילום: shutterstock)

לאחר שאמש הודיע הנשיא טראמפ בפתאומיות על פיטוריו של ראש ה-FBI ג'יימס קומי, הוא מגיב היום (רביעי) בשורת ציוצים בטוויטר לסערה הפוליטית שהתפתחה בארצות הברית בשל מהלכו זה.

"הדמוקרטים אמרו דברים נוראיים על ג'יימס קומי, כולל העובדה שצריך לפטר אותו - אבל עכשיו הם משחקים אותה עצובים!", כתב נשיא ארה"ב על הביקורת שמשמיעים כלפיו כעת סנאטורים דמוקרטים.

לדבריו, "ג'יימס קומי יוחלף על ידי מישהו שיעשה עבודה טובה בהרבה, ויחזיר את הרוח והיוקרה של ה-FBI‏. קומי איבד את הביטחון של כמעט כולם בוושינגטון, רפובליקנים ודמוקרטים כאחד. כשהדברים יירגעו, הם יודו לי".

יצויין, כי באופן מוזר משהו צירף טראמפ בציוציו קישור לכתבה שכותרתה "10 הסקנדלים במשמרת של קומי", שפורסמה בתקשורת האמריקנית לפני תקופה.

קומי. החיוך נמחק מפניו (צילום: shutterstock)

קומי עצמו גילה על הדחתו מדיווחי החדשות בטלוויזיה בעת שנפגש עם עובדי הבולשת בלוס אנג'לס לפנות בוקר. בשעה שקומי שוחח עם העובדים, החלו להופיע על מרקע הטלוויזיה ברקע כותרות על דבר פיטוריו.

תחילה פרץ קומי בצחוק כי חשב שמדובר במתיחה משעשעת, אך זמן קצר לאחר מכן הוא קיבל את מכתב הפיטורים ששיגר אליו הנשיא טראמפ, והחיוך נמחק מפניו.

הסערהה על פיטוריוו, היא מכיוון שקומי עומד בראש החקירה הבודקת את הטענות בדבר קשרים אפשריים בין מטה הבחירות של טראמפ לבין ממשלת רוסיה במהלך הבחירות. "הפיטורים עשויים לגרום לציבור לחשוב כי מדובר בטיוח של החקירה. כל ניסיון לעצור או לערער את חקירת ה-FBI עלול לעורר בעיות חוקתיות", טוענים הדמוקרטים.

רוסיה מצידה הצהירה בהודעה רשמית כי אין לה קשר להדחת קומי מתפקידו. דובר הקרמלין אמר: "אנו מקווים שהמהלך לא ישפיע על יחסי ארצות הברית ורוסיה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר