ההסתה תירגע?

זריקת האבן בבית שמש: משפחת אסרף 'לא כועסת על כל החרדים'

המעשה הנורא של זריקת האבן על אישה ע"י ילד בבית שמש שחשב שהיא לא צנועה, גורם כמובן לתסכול וכעס אצל בני משפחתה, שמביעים היום את תחושותיהם הלא קלות (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
המתנדבים החרדים מטפלים באישה הפצועה (צילום: מתוך הפייסבוק של אביהו פרץ)

בעלה של רחל אסרף, שנפצעה אתמול (שלישי) בראשה מאבן שהשליך עליה ילד שכנראה חשב שהיא לבושה באופן שאינו צנוע, אומר כי "יש כעס ותסכול, אבל אנחנו גם יודעים לא להפנות את זה כלפי האוכלוסייה החרדית".

מאז האירוע, הוצפו הרשתות החברתיות בשלל אמירת מסיתות נגד החרדים שכביכול תומכים באלימות של הילד מבית שמש ומצדיקים אותה.

אך לדברי רפי אסרף, "יש הרבה חרדים אחרים שהם בני אדם טובים וחיים איתנו בשכנות. לצערנו, הקיצוניים גוברים על הכול. זה המצב".

"שואלים אותי אם תפסו את הילד", אמר בראיון ל'וואלה'. "יש לי הרבה כעס עליו, אבל הוא לא אשם". רפי מפנה את האשמה בעיקר לאווירה שמאפשרת מעשה אלים שכזה וטוען כי "אם אכיפת החוק והענישה תתחיל משם, זה יגיע גם לילדים. אני מקווה שהפציעה הבאה בבית שמש תימנע, כי בקצב הזה היא תקרה".

(צילום: מתוך הפייסבוק של אביהו פרץ)

הוא סיפר על התחושות הקשות בעקבות המעשה הנורא שאף חיזק את החלטתו זה מכבר לעזוב את העיר בית שמש ולעבור עם בני משפחתו למקום מגורים אחר: "זו פגיעה נפשית לא קלה, חוץ מהפגיעה הפיזית שהיא ממש לא קלה, אבל הפצע בפנים הוא חמור מאוד. זו העיר שנולדתי בה, אבא שלי היה מהבונים שלה. משפחה לתפארת קמה פה, ואשתי הולכת ברחוב וחוטפת אבן בראש ונזקקת לטיפול, על כלום, על ספורט שהיא רצתה לעשות וללכת לנכדים".

רחל ורפי הם הורים לשלוש בנות וסבים לארבעה נכדים ומאז נישואיהם לפני 34 שנים הם מתגוררים בעיר. לפני שנתיים הם קנו בית באשקלון. כעת הם ממתינים שהבית באשקלון יהיה מוכן ועוד שנה-שנתיים הם יעברו אליו.

בתם, קרין, כינתה את האירוע 'פיגוע': "אבן על הראש? הסבל שאימא שלי עוברת כרגע לא מגיע לה על זה שהיא רצתה לעשות הליכה בעיר שלה", כתבה בפוסט שפרסמה בדף הפייסבוק שלה.

רחל אסרף כזכור דיממה כתוצאה מהאבן שפגעה בראשה, נפצעה באורח קל ונזקקה לתפרים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר