הקרב על ההקצאות

הצצה: האהלים שמרגיזים את העסקנים במירון

בשטח הענק במירון שיכול היה להכיל את אלפי החוגגים, הוקם מתחם האוהלים הענק בו שוהות 20 משפחות בעלות 'חזקה'. צפו בתיעוד חדש של מתחם האהלים בציון במירון (ל"ג בעומר)

(באדיבות המצלם)

אל היישוב מירון הגיעו ביממה האחרונה משאיות שפרקו ציוד להקמת האוהלים במתחם ציון הרשב"י. כפי שפורסם אמש (שלישי) ב"כיכר השבת", מדובר במתחם שמאוכלס על ידי כ-20 משפחות, וכמעט זהה בגודלו לשטח אליו אמורים להגיע מאות אלפי החוגגים. התמונות מהמקום מופיעות בתחתית הכתבה.

אותן משפחות מקבלות את המתחם ללא עלות וברישיון, כשהן נדרשות להפקיד ערבות בסך 25 אלף שקלים שיחולטו במידה והאוהלים לא יפורק בתום ההילולה.

בשעה זו, מרבית האוהלים כב מוקמו על ההר והמשפחות החלו להכניס אליהם ציוד שינה ומזון שישמש אותם בימים האחרונים.

אתמול פורסם ב'כיכר השבת' כי לא נקבעו קריטריונים למבקשים להקים במקום אוהלים, וכי רק בעלי 'חזקה' מורשים להקים במקום אוהלים וסוכות.

מצילומי אוויר שהגיעו ל'כיכר השבת' ניתן לראות כי גודל המתחם כמעט זהה בגודלו למתחם בו מרוכזים מאות אלפי החוגגים. כך, בעוד חסידויות שונות נאלצות לקיים את ההדלקה בפאתי הכפר במרחק של מאות מטרים מציון הרשב"י, אותן משפחות בעלות 'חזקה' שוהות ולנות במרחק של עשרות מטרים מהציון.

באדיבות המצלם

גורמים המוגדרים כ"אנשי מירון" הביעו בשיחה עם "כיכר השבת" זעם רב על העובדה ששטח רב שיכול היה להביא לרווחה ולצמצום הצפיפות הגדולה במתחם ההילולה מופנה לטובת כמה עשרות אנשים "העושים במקום כבשלהם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר