"חשוב לי מאד"

סגן שר האוצר יצחק כהן בסיור ב"איחוד הצלה": "נחשפתי לפעילות ברוכה"

סגן השר הגיע לביקור במטה הראשי של הארגון על מנת להתרשם מפעילות מתנדבי "איחוד הצלה" להצלת חיים וכן לעמוד על צרכי הארגון והאפשרויות של משרדו לתמוך בכך. במהלך הביקור הוצג לסגן השר מוקד 1221 של "איחוד הצלה" הנותן מענה לכ-800 קריאות חירום ביממה (בריאות, שיווקי)

סגן שר האוצר יצחק כהן בביקור באיחוד הצלה (באדיבות המצלם)

סגן השר הגיע מלווה בעוזרו איציק לוי לביקור על מנת להתרשם מפעילותם של מתנדבי "איחוד הצלה" להצלת חיים ברחבי הארץ וכן לעמוד על צרכי הארגון והאפשרויות שלו לסייע בפעילות הקודש הזו.

נשיא ומייסד איחוד הצלה אלי ביר ומנכ"ל איחוד הצלה משה טייטלבוים הובילו את הביקור יחד עם שבי רפפורט אחראי קשרי ממשל ב'איחוד הצלה', במהלכו הוצג לסגן השר כהן מוקד 1221 של "איחוד הצלה" הנותן מענה לכ-800 קריאות חירום ביממה ומצויד במיטב הטכנולוגיות בכדי לאתר את מתנדב רפואת החירום הקרוב ביותר בכל מקרה רפואי מתוך כ-3,500 מתנדבי רפואת החירום באיחוד הצלה.

כמו כן קיבל סגן השר סקירה על פעילות המתנדבים בגזרות השונות ברחבי הארץ וכן על הפרויקטים השונים אותם מפעיל הארגון למען הקהילה כדוגמת "משפחה בטוחה" "תן כבוד" ועוד. מנכ"ל הארגון סיפר על התנהלות הארגון בשגרה ובשעת חירום ועל שיתופי הפעולה שלו עם כלל הגורמים בשגרה ובחירום.

סגן שר האוצר יצחק כהן אמר בסיום הביקור "יישר כוח לאיחוד הצלה על כל הפעילות שנחשפתי אליה היום. למרות שאני מכיר את איחוד הצלה שנים רבות, אינה דומה שמיעה לראייה ולכן היה חשוב לי מאד להגיע לכאן ולהחשף לפעילות הברוכה, אני יוצא מפה היום עם סל משימות ואני מקווה מאד שאצליח לסייע לאיחוד הצלה בעז"ה בכל מה שאוכל".

נשיא ומייסד איחוד הצלה אלי ביר אמר "אני מודה לכבוד סגן שר האוצר על שהקדיש מזמנו לבוא ולהכיר את הפעילות הענפה של איחוד הצלה בכל רחבי הארץ ואת מגוון הפרויקטים השונים אותם מפעיל הארגון בכדי לדאוג לכך שבכל מקרה חירום שמתרחש יהיה בזמן הקצר ביותר מישהו שיוכל לתת מענה רפואי ראשוני עד לבוא האמבולנס".

עוד הוסיף ביר "אני בטוח כי כבוד סגן השר אשר הינו איש עשייה שפועל רבות למען עם ישראל יהיה שגריר טוב של איחוד הצלה בממשלה ובכנסת ויסייע לנו לקדם את המטרה האחת והיחידה לשמה אנו קיימים והיא 'הצלת חיים'".

מנכ"ל איחוד הצלה משה טייטלבוים אמר בסיכום הביקור "שמחתי להציג לכבוד סגן השר את כלל הפעילות של אלפי מתנדבי איחוד הצלה בכל הארץ". עוד הוסיף טייטלבוים "אין ספק שהביקור וההתרשמות הבלתי אמצעית המחישו לכבוד סגן השר את ייחודו ונחיצותו של ארגון איחוד הצלה אשר מתנדביו זוכים להציל חיים בכל יום וכל זאת בהתנדבות מלאה ושלא על מנת לקבל פרס".

צפו בתמונות מהביקור

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר