לאחר שלושה ימים

תמה השביתה בגני "קן ציפור" בעיר אלעד

בתום מו"מ לילי בין ההסתדרות למנכ"ל 'קן ציפור', סוכם על הקפאת פיטורי הגננות ופתיחה במו"מ מיידי להשגת הסכם שיבטיח את זכויות הגננות, בעקבות כל תמה השביתה (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
גני 'קן ציפור' (באדיבות המצלם)

ההורים בגני הילדים של רשת הגנים 'קן ציפור' בעיר אלעד התבשרו הבוקר (חמישי) כי הגננות ישובו הבוקר לפעילות סדורה וכי תמה השביתה בגנים - שלושה ימים לאחר שהחלה..

ל"כיכר השבת" נודע כי לאחר ישיבה לילית ארוכה אמש, בין צוותי מו"מ של ההסתדרות למנכ"ל 'קן ציפור' אורי ברים וצוותו, הוסכם כי ההסתדרות ומוסדות 'קן ציפור' יפתחו במו"מ מיידי להשגת הסכם שיבטיח את זכויות הגננות המועסקות ברשת.

בעקבות כך סוכם כי עד לתום המו"מ המחודש ישובו הגננות לעבודה מלאה.

לדברי גורמים בהסתדרות, פריצת הדרך במו"מ הלילי הושגה לאחר נכונות הנהלת הרשת להקפיא את כל מכתבי הפיטורים שיצאו לעובדות שהתאגדו.

כזכור, כפי שנחשף ב"כיכר השבת", פתחו הגננות החרדיות בעיצומים ושיבושים לאחר חודשים ארוכים של ניסיונות גישור מטעם ההסתדרות אל מול הנהלת רשת הגנים "קן ציפור", במטרה לחתום על הסכם קיבוצי שיבטיח את זכויות הגננות.

השביתה יצאה לדרך ביום שני בבוקר בטענה כי מנהלי הרשת העבירו במחטף פיטורים של עשרות גננות. "אנו קוראים להנהלת הרשת להתעשת ולחזור לשולחן המו"מ, לא נהסס אף להחריף את הצעדים", אמרו בהסתדרות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר