דירוג העמוד

התחרות של מירי רגב והשמאלנים בפייסבוק

שרת התרבות פנתה בפוסט לתומכיה להתגייס כדי להעלות את דירוג העמוד שלה לאחר שביממה האחרונה מתנגדיה פעלו בשיטתיות להעניק לעמוד ציון נמוך במדד הכוכבים (ברשת)

בני סולומון | כיכר השבת |
(צילום: דוברות)

פייסבוק זה לא חשוב? כנראה שאתם טועים אם שרת התרבות, מירי רגב, טרחה לפנות לעוקביה בבקשה לשפר את הדירוג של העמוד שלה ברשת החברתית.

בפוסט שפרסמה רגב הבוקר היא הלינה כי אנשי השמאל פועלים בשיטתיות להוריד את הדירוג של העמוד שלה, ואכן בשעות האחרונות מעל ל-850 בני אדם דירגו את העמוד כגרוע מה שמוריד לו את מספר הכוכבים אם כי אין לכך משמעות אמיתית מלבד הכבוד הפגוע.

"שוברים את שוברים שתיקה", כתב רגב בפתח הפוסט. "אם שוברים שתיקה מנסים לפגוע במכוון בדירוג דף הפייסבוק שלי ברשת, הגיע הזמן לעשות מעשה. חשוב שכולנו נתגייס לחזק את דף הפייסבוק בדירוג הכוכבים", כתבה השרה.

היא גם הוסיפה והסבירה, "מדוע יש לזה חשיבות? משום שהישג של "שוברים שתיקה", הוא הישג של השמאל הקיצוני על הליכוד והדרך שהוא מייצג - שמירה על ארץ ישראל ועם ישראל. זה יהיה ניצחון של הסוסים הטרויאנים על נאמני מדינת ישראל. אף אחד מאיתנו לא רוצה לחזק את אנשי הגיס החמישי על פני אלה הנלחמים בהם ובמעשיהם הנלוזים".

"זה דורש מאיתנו, ליכודניקים, ימניים, ציוניים, אוהבי ארץ ישראל, להתייצב כגוש אחד חזק ומלוכד מול משחירי דמותה של מדינת ישראל ברשת ולהביס אותם. הצטרפו אליי, הקדישו שתי דקות יקרות מזמנכם וחזקו את דף הפייסבוק שלי", ביקשה רגב שצירפה אף הוראות מעשיות מלוות בצילומי מסך כיצד להצביע בעבורה.

בינתיים מתקשה רגב לשקם את הדירוג בשל התגייסות מתנגדיה ואין ספק שמתפתחת פה תחרות מעניינת למדיי שממחישה את כוחן של הרשתות החברתיות ואת העיסוק של הפוליטיקאים שלנו בהן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר