"מענה מקצועי"

מקלב במשרדי טרם: מכירים את החשיבות במרפאות הללו

חבר הכנסת אורי מקלב הגיע לסיור ופגישת עבודה במשרדי טרם שבירושלים אשר נותנים שירותים חיוניים למען הציבור: "בחרנו לקבוע את הסיור דווקא בשעות הלחץ בכדי לראות ולעמוד מקרוב כיצד הדברים מתרחשים בפועל" (בריאות, שיווקי)

ח"כ מקלב במשרדי טרם ברוממה (צילום: יחצ)

לביקור המרשים התלוו צוות לשכתו שם עמדו מקרוב אחר שירותי הרפואה הדחופה של 'טרם' בישראל, צורת קבלת החולים, הטיפול, המעקב והפניתם במקרה צורך לבתי החולים.

ח"כ מקלב אמר בפתח הפגישה "בחרנו לקבוע את הסיור דווקא בשעות הלחץ בכדי לראות ולעמוד מקרוב כיצד הדברים מתרחשים בפועל, אני שמח על שיתוף הפעולה והרצון לתת מענה מיטבי ומקצוע. פגשתי במקום צוות רפואי מסור ומיומן אשר יודע להתמודד גם בזמנים עמוסים ובמצבי לחץ".

ח"כ מקלב ביקש להקים ערוץ פתוח לשקיפות של תהליך הטיפול לציבור הממתינים ע"מ ליידעם בסדר התהליך במיוחד בזמני העומס., ח"כ מקלב הוסיף עוד "אנחנו מכירים את החשיבות במרפאות הללו, יש בזה צורך והקלה לציבור כתחליף לחדרי המיון העמוסים למאוד והחשיפה למחלות הקיימות שם, לכן צריך לתת את כל העזרה ולפעול בכל היכולות כדי למקצע ולשפר במיוחד שאנחנו יודעים היום את הלחץ והצפיפות הגדולה הקיימת בחדרי המיון".

בפגישה הציגו מנהלי החברה את בכירי הרופאים במקום ואת צורת קבלת המטופלים למרפאה, מנכ"ל החברה מר נתן אפלבום הציג בפני הנוכחים את דרכי עבודת החברה והשירותים הניתנים בה ואת המאמצים הגדולים אשר הם מקצים לצורך שיפור השירות בפן האנושי והטכנולוגי.

אפלבום ציין בפגישה את המחסור ההולך וגדל בצוותים רפואים ובבשורה הגדולה של עוזרי רופא בטרם, בשורה אשר יכולה אף לפתוח בפני כל הציבור השתלבות מקצועית בתחום הרפואה. מנהלי החברה הציגו בפני ח"כ מקלב את שיתוף הפעולה בין משרד הבריאות וקופת החולים לבין 'טרם', בסיום הפגישה הוצגו דרכים נוספות לשיפור השירות והמקצועיות במרפאות, וסוכם על המשך שיתוף פעולה בין לשכתו של ח"כ אורי מקלב להנהלת החברה כפי שהיה עד עתה.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר