קידוש השם

החרדי ששילם על החייל באוטובוס וסחף את הרשת

חייל שעלה לאוטובוס, מירושלים לאור יהודה, ללא תעודת חוגר, התבקש על ידי הנהג לשלם על הנסיעה והופתע כאשר אברך חרדי ניגש בטבעיות ושילם לנהג עבור נסיעת החייל (חדשות)

(צילום: מתוך פייסבוק)

הדיווחים על חרדים קיצוניים שמתקיפים פיזית ומילולית חיילים בשכונות החרדיות בירושלים ובבית שמש, גוברים והולכים, אך לצד זאת יש לא מעט מקרים של הערכה והכרת הטוב לחיילים בכלל ולחרדים שבהם בפרט.

סיפור כזה, שמחמם את הלב וסוחף את הרשת, התרחש הבוקר (חמישי) באוטובוס שנסע מירושלים לאור יהודה. חייל שעלה לאוטובוס לא הצטייד בתעודת החוגר שמאשרת לו נסיעה חופשית, בזמן שניסה לחפש כסף, הבחין אברך חרדי במתרחש, נעמד ושילם לו על הנסיעה תוך כדי שהוא פונה לחייל ואומר לו כי אינו צריך לשלם.

ישראל קוהן העלה את הסיפור לעמוד הפייסבוק שלו וכתב: "בעייני זה חרדי... לפני כחצי שעה באוטובוס 4255 מאור יהודה לירושלים ישב היהודי הזה שבתמונה מאחורי הנהג , באחד התחנות עלה חייל לבוש מדים עם נשק ותיק ענק, (נראה שחוזר לבית סופ"ש) והנהג ביקש ממנו להציג חוגר, ולא היה לו, והמסמכים שכן היו לו לא הספיקו לנהג, והנהג ביקש שישלם, החייל חיפש בכיס שלו כסף לנסיעה וניסה להגיע לסכום המבוקש".

לדבריו: "פתאום הצדיק שבתמונה שם לב לכך ובלי להגיד מילה הוא קם ושילם לנהג עבור הנסיעה של החייל, והחייל בתגובה ישר אמר לצדיק "חכה רגע יש לי כסף", ענה לו הצדיק שבתמונה "מה פתאום אתה לא צריך לשלם על זה שאתה משרת...."חיילים לא משלמים"".

בסיום דבריו כתב קוהן: "זה דבר שריגש אותי לשמוע מאשתי שהייתה באוטובוס וגם צילמה את אותו צדיק. לא יודע מי אתה אבל אתה עשית היום קידוש השם אדיר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר