טרגדיה נוראית

פעוטה נשכחה ברכב על-ידי אמה ונפטרה

אמא שהביאה את בתה בת השנה לפעוטון ביישוב אבני חפץ, שכחה אותה ברכב ונסעה ברכב אחר. כעבור 5 שעות, כשבאה לקחתה - גילתה את הנורא מכל - ומותה של בתה נקבע (ארץ)

כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-ט"ו באייר תשע"ז | 11.05.17
ארכיון (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

שקד כספי בת השנה נשכחה היום (חמישי) במשך שעות ברכב ביישוב אבני חפץ שבשומרון, היא חולצה ממנו במצב אנוש, אך בבית החולים נאלצו לקבוע את מותה.

סמוך לשעה 13:30 נמסר למד"א מרחב ירקון על פעוטה שחולצה מרכב לאחר שככל הנראה שהתה בו פרק זמן ממושך בישוב אבני חפץ בשומרון.

חובשים ופאראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה בשקד, תוך שהם מפנים אותה לבית החולים מאיר בכפר סבא. מהמשטרה נמסר כי כוחות משטרה בדרכם למקום.

מפרטים ראשונים עולה כי מדובר באמא שהייתה אמורה להכניס את בתה לפעוטון, אך שכחה את התינוקת ברכב ונסעה מהמקום ברכב אחר. בשעות הצהריים, לאחר כ-5 שעות, האמא חזרה להוציא את בכתה הפעוטון ואז גילתה לחרדתה כי היא נשכחה ברכב.

מבית החולים 'מאיר' נמסר כי "הפעוטה בת השנה שהגיע לאחר ניסיונות החייאה ממושכים נפטרה למרות מאמצים רבים של צוות ביה"ח".

שקד, הפעוטה, תובא למנוחות בשעה 23:00 ביישוב טל מנשה.

עם תחילת ימי החום, עולה מחדש הצורך לשימת לב מוגברת שלא לשכוח ילדים ברכב. החום ברכב סגור יכול לטפס לעשרות מעלות ולהביא למותם המחריד של פעוטות. בשנה שעברה הלכו לעולמם כמה תינוקות שנשכחו ברכבים וישנם כמה פתרונות טכניים כדי להזכיר את הימצאות התינוק ברכב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר