"פעל בהנחיית ישראל"

חמאס: עצרנו את המתנקש במאזן פוקהא

מנהיג חמאס, איסמעיל הנייה, טען במסיבת עיתונאים כי ארגונו פענח את חיסולו של בכיר חמאס, מאזן פוקהא וכי המתנקש, ששיתף פעולה עם ישראל - נעצר (העולם הערבי)

(צילום: תקשורת ערבית)

מנהיג חמאס הנכנס איסמאעיל הנייה אמר היום (חמישי) במסיבת עיתונאים כי פוענח חיסולו של בכיר הארגון, מאזן פוקהא.

הנייה טען כי האדם שחיסל את פוקהא נעצר וכי הוא פעל על פי הוראות של מערכת הביטחון הישראלית. הנייה הוסיף כי החשוד הודה במעשה אם כי כמיטב המסורת החמאסית גם חתול היה מודה לאחר עינויים שהוא המחסל.

כזכור, מאזן פוקהא, איש חמאס שאחראי לפיגועי התאבדות ולמותם של ישראלים רבים ששוחרר במסגרת עסקת שליט, נורה לפני כחודש וחצי למוות על ידי אלמונים סמוך לביתו בשכונת תל אל-הווא בעזה. בחמאס האשימו את ישראל בחיסול אם כי לא נמצאה שום הוכחה לכך.

המחסלים השתמשו בכלי נשק עם משתיק קול, הם ירו בראשו ארבעה כדורים והוא מת מיד מבלי שאף אחד ראה אותם בפעולה.

פוקהא, שכאמור שוחרר במסגרת עסקת שליט וגורש לרצועת עזה כיוון פיגועים בגדה המערבית ואירגן מרצועת עזה חוליות צבאיות של הארגון בגדה במסגרת מה שמכונה "מטה הגדה" של חמאס.

בהודעת האבל של הזרוע הצבאית של חמאס, הוגדר פוקהא "מפקד". ובכירי חמאס ברצועה דוגמת איסמעיל הנייה, יחיא סינוואר וחליל אל-חיה הגיעו לבית החולים בו הוחזקה גופתו. בנוסף, פלגים פלסטיניים קראו "לרדוף אחר המחסלים".

דובר חמאס בחו"ל, חוסאם בדראן, צייץ בחשבון הטוויטר שלו בשפה העברית: "הכיבוש הוא האחראי על ההתנגשות של פקהא. נתניאהו יודע שזה לא יעבור בשקט" (השגיאות במקור).

בדראן הוסיף כי "לאיש אין אינטרס לחסל את פוקהא מלבד ישראל. אלו הן השיטות הפחדניות שלה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר