הזריקו בוטוקס ללקוחות במספרה בלי רופא

הטיפול הפולשני האסתטי שהפך לפופולרי הגיע לשוק השחור. במספרה בפתח תקווה הזריקו ללקוחות בוטוקס וחומרי מילוי להצערת העור - ללא הסמכה וללא רופא • צפו (בריאות, בארץ)

הציוד שנתפס במספרה (צילום: דוברות המשטרה)

המשטרה ומשרד הבריאות פשטו היום (חמישי) על מספרה בפתח תקווה שעל פי החשד בוצעו במקום הזרקות בוטוקס וחומרי מילוי אסתטיים, ללא הסמכה וללא נוכחות של רופא ובכך סיכנו את חיי הלקוחות.

במספרה נמצאו חומרים תרופתיים וחומרים המשמשים להזרקה, פקחי משרד הבריאות ציינו כי טיב המזרקים והחומרים שנמצאו במספרה הם מאיכות ירודה ועלולים היו לגרום נזק למטופלים.

ד"ר רוני ברקוביץ' מאגף הפיקוח במשרד הבריאות: "קיבלנו מידע מודיעיני על מספרה שמבצעת הזרקות לא חוקיות. כדי לאמת את המידע שלחנו סוכנים סמויים, מצוידים במצלמות, להסתפר. הסוכנים הצליחו לצלם את הספר מזריק ואת החומרים האסורים במספרה".

ככלל הזרקות הבוטוקס נערכות במטרה לבצע הצערה של העור אך מאחר ומדובר פעולה כירורגית יש לבצע אותה רק על ידי רופא שעבר הסמכה לכך.

במשרד הבריאות מציינים כי "טיפול אסתטי בהזרקה שלא על ידי רופא מורשה עלול לגרום לזיהומים קשים, עיוותים בפנים, דימומים, אלרגיות, צלקות שחלקן אינן הפיכות ועוד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר